Den před narozeninami

306 19 6
                                    


*pohled Rye*

Otevřel jsem oči a viděl u sebe jak krásně spinka Andy.
Nechtěl jsem ho budit hned a chtěl mu udělat radost a tak jsem mu šel udělat snídani.
Šel jsem po schodech a najednou jsem si vzpomněl na včerejší dopis... Chci vědět kdo to psal a proč to vlastně psal...
Přišel jsem do kuchyně a pustil se do palačinek.

*pohled Andyho*

Vzbudil jsem se, ale nikoho jsem kolem sebe neměl... Trochu jsem byl smutný a doufal že bude u mě ale když jsem cítil tu vůni hned mi bylo jasný proč tu není.
Přišel jsem tam a viděl jak se Rye snaží udělat vynikající snídani. No hele moc mu to nešlo, ale výsledek vypadal moc hezky. "Dobré ráno"
"No dobré princezno jak si se vyspinkal? " Řekl a přišel ke mně a políbil mě "hezky protože jsem měl u sebe tebe" Odpověděl jsem a čekal co udělá. On se na mně kouknul usmál a dal mi pusu a řekl ať se jdu najíst.
"To bylo tak moc dobrý" Řekl jsem a olizl si rty. "Jsem rád že ti chutnalo" Řekl "nevěděl jsem že umíš i vařit" Podíval jsem se na něj a usmál se a skousl si ret. "Umím i víc věcí a dokonce lepších" Odpověděl a šel ke mně kde mě chytl za zadek a zmáčkl ho a já tím pádem zavzdychl přímo do jeho ouška kde jsem mu hned skousl ušní lalucek. Cítil jsem jak si mě chce vyzvednout a tak jsem mu trošku pomohl a dal nohy kolem jeho boků.
Ten si mě dal okamžitě na linku a začal mě líbat a sundavat tričko.
Ovšem když už chci aby něco bylo tak  to chci v pokoji takže jsem si tričko dal zpátky na sebe a seskočil jsem z linky no a jak jsem padal dolů tak jsem se tak trochu otřel a jeho rozkrok a slyšel jsem jak zavzdychal já se jen usmál a přejel jsem tam znova rukou abych ho trošku potrápil. "Ty nám budeš zlobil? " "Jo" Řekl jsem a utíkal do pokoje.

*pohled Rye*

Když mi to malé stvoření přejelo tou svou malou ruckou přes mého už trochu víc tvrdého kamaráda nemohl jsem to udržet a vyšel ze mě sten.
"Ty nám budeš zlobit? " Řekl jsem a on řekl že ano. Chtěl jsem ho chytil, ale on se otočil a utekl do pokoje. Já samozřejmě běžel za ním.
Když už jsem ho konečně chytil tak jsem ho lehce hodil na postel a sedl si na něj.
Začal jsem mu sundavat tričko a on mi ho také sundaval poté mi začal prstíkama jezdit po mé hrudi a já mu mezi tím dělal menší značky na krku a vlhké cestičky od krku až dolů. Podle jeho vzdychání mi bylo jasné že se mu to líbí a tak jsem pokračoval dál.
Byl jsem už dole a začal mu rozepinat kalhoty a já začínal pořádně vidět tu bouli co tam má.
Najednou jsem cítil jak Andy sahá také po mejch kalhotách a najednou byli kdesi někde v pokoji oba sme tam byli jen v boxerkach a velkou boulí tam dole. Když jsem si šel pro druhý polibel Zavadil jsem o jeho rozkrok tím mým a oba jsme zavzdychali.
Políbil jsem ho a hned jsem mu začal sundavat jeho boxerky. Sundal jsem mu je a hned na mně vykoukl jeho kamarád chytil jsem ho do ruky a začal jsem pomalým mučivím tempem pohybovat ze zhora dolů. Andy už začal být nevrlý a tak začal knucet,  já se na něj podíval a viděl jak se na mě smutným pohledem kouká a říká ať přidám. Já ho tedy poslechl a po chvíli ho udělal. Andy mě otočil na záda a lehl si na mě a začal mi také honit po chvíli jsem se udělal i já. Ještě chvíli jsem oddychavali právě prožitý orgasmus a pak jsme se šli vysprchovat. Chvíli jsem ještě leželi na posteli a já mu pak řekl že musím na chvíli odejít.
Kam sem šel ptáte se??  Jelikož má zítra Andy narozeniny a bude mu už 18 tak mu chci jít koupit dárek. Bohužel oslava bude až za týden protože se rodiče až za týden vráti.  Mě to ale vůbec nevadí...
Oblékl jsem se dal Andymu pusu a šel...




Máme tu další pokračování. Omlouvám se že teď nic nevycházelo, ale nějak jsem nevěděla co tam dát.❤❤❤❤😍❤❤

Zase spolu [RANDY]Kde žijí příběhy. Začni objevovat