☘️5

5 0 0
                                    

"KUANLIN ! KUANLIN ! EHH KAU TUNGGU LA AKU SHEHTAN HOI KAU UHUK UHUK HOI NAKHROM TUNGGU LAA GALAH!" Jeritku sambil lari ke arah galah jadian itu

Tengah aku lari ala ala awan nano tuh

Tiba-tiba

"Adoi" barang aku beterabur sebab aku terlangga manusia di depan ni ha tula kau lari lagi aeyu kan dah terlanggar manusia .

Aku mendongak ingin memohon maaf . Namun aku terpaku .

Eh jap ni bukan ke ..

Aku pandang dia sambil senyum lalu aku mohon maaf

" Maaf ae awak , saya nak cepat tadi ha hm awak okay tak ?" Kataku sambil pandang dia namun dia pandang ke arah lain dah mengendahkan aku lalu jalan melepasi aku

"Eh awak ! Awak ! Awak" aku jerit panggil dia.

"Aeyu ! Cepat la ish dia ni " panggil kuanlin sambil mencekak pinggang .

" Ha ha okay " sahutku sambil mata masih melihat tubuh lelaki itu berlalu pergi .

Dia yes dia mamat seni tuh

"Weyh senah kau karang aku bunuh dekat sini kowt haa " kuanlin tiba menerjah

"Haa ye ye jom" balas aku sambil heret dia masuk dalam dewan

Hala budak galah ni buat macam Fakulti ni besar bandar paris nak kecoh takut tak sempat la apelah awal lagi la .

Aku memandang jam tangan aku yang berada di tangan kanan.

8:45 am

Haa awal lagi siot

"Weyh Lin kelas start pukul berapa tah"  tanya ku sambil membelek fail dengan dokumen penting .

"8:40pagi asal ?"

Balas dia selamba.

"WOI ASAL KAU CAKAP ? ASAL ? BANGAU KITA DAH LAMBAT BANGAU HA JOM" jeritku sambil pecut kalah Usin Bolt .

Aku dah dengar kat belakang kuanlin pecut jugak tapi diiramakan dengan makian juga cacian kepada ku ohokohok sis tabah .

⊗⊗⊗⊗⊗⊗

Waktu rehat telah tiba and aku hendak menuju ke kafe berseorangan . Kuanlin tak dapat teman sebab ada hal katanya .

Jenna ? Dia aku tak tahu dah banyak hari sejak aku cerita pasal aku dengan sehun dah break up , dia pun senyap sampai sekarang , okay husnudzon maybe dia ada masaalah ? Okay tapi kenapa tak cerita dekat aku ? Apa gunannya kawan tho . Yedok ?

Aku menghampiri kaunter untuk membuat pesanan

"Give me  Mocha ice and sandwich tuna "

Aku memberikan beberapa keping not kepada cashier

"Thank you " ucap cashier tersebut .

Aku pergi meninggalkan kaunter lalu menuju ke meja yang berdekatan .

Aku menghirup sedikit mocha ice .

Sambil sambil tu aku ambil peluang untuk  usha sekeliling .

"Weyh , kau nak minum apa ?"

Kedengaran sesorang bercakap di belakang aku . Pantas aku menoleh .

What a miracle , Senyuman aku tiba-tiba melebar.

Aku nampak dia menggeleng .

Hmm mamat ni memang simpan berlian ke dalam mulut ?

Curious ceq.




































🌸

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nak Hati Jeon [JJK]Where stories live. Discover now