Christ

41 3 5
                                    

Era nervoasa. Lisa era nervoasa! Poate era mai bine daca isi gasea un sot si se casatorea. Si asa parintii ei tot o bateau la cap pe baza subiectului aceluia.

-Au, se auzi un glas mai mult stanjenit decat suferind.

-Ce vrei? tipa inconstient Lisa.

-Mmm, nu esti obligata sa ma strangi de umar.

-Vai, draga, poate ti se rupe umarul, poate vrei sa te srang de altceva. Ce-ar fi sa ne usurezi viata la amandoi si sa-mi spui dracului de ce naiba te-a adus vaca de matusa-ta aici?

Lisa il tranti pe un scaun al Cantinei-Restaurant Clariele. Se aseza pe scaunul de langa si facu semn unui "bodyguard"(asa cum ii spunea ea) care se uita urat la ea si se duse spre bucatarie.

-Spune tot. Spuse ea nervoasa dar stapanita.

-Nici eu nu inteleg de ce sunt aici. Doamna Martha ma tot preseaza ca nu am prieteni, ca nu prea vorbesc.

-Da, pe naiba. Cunosc mincinosii ca tine. Cristof, cartof, cum te cheama, esti un biet sablon. Esti un amarat care crede ca ma poate minti in primul loc. Lepre ca tine se gasesc la toate colturile. Spune-mi cat de des te automaltratezi.

-Nu suport femeile ca tine.

-Nici eu barbatii ca tine.

Se lasa o liniste sufocanta. Lisa batu cu palma in masa. Bodyguard-ul schita o urma de panica in timp ce puse cafeaua pe masa.

-Arata-mi picioarele, striga ea.

-Ce indrugi acolo?

-Arata-mi talpile, genunchii, coatele, burta nu, sunt sigura de asta. Nici zonele eterogene nu dau semnale. Ai incercat sa te arzi cu deodorant?

-Ce naibaaa!? tipa el.

-Deci ai incercat. Fumezi?

-Nu iti inteleg apropourile.

-Ai vrea tu apropouri de la mine, se eschiva Lisa. Esti slab, daca te maltratezi esti un caz usurel. Nu esti mai inteligent ca o gaina. Martha trebuia sa te duca la azil. Ce iti place sa bei?

-Explica-mi ce naiba faci?

-Chiar bei orice? e clar ca te imbeti greu.

-Esti nebuna!

-Esti virgin? nu, stai...ai fost violat vreodata?

In momentul respectiv Christ se ridica cu multi nervi si dadu masa la o parte. Cafeaua se prelinse pe un domn inspaimantat. Era rosu de manie si se uita cu ochi amenintatori la Lisa. In acel moment Martha aparu disperata cu directoarea-adjunct. Matusa se apropie speriata de Nepot in timp ce doamna Stone era pe scaun la cativa cm de un isteric specific cazurilor ei. Cu un zambet demonic ii arunca in soapta niste cuvinte:

-Ea te-a adus aici. Matusa ta te-a adus ca eu sa te scot nebun de legat.

Cand Martha se apropie de el, Lisa se ridica de pe scaun si isi continua drumul spre iesirea restaurantului. Christ nu avuse timp sa se mai uite prin jur si cu toata gratia o izbise pe propria matusa.

-Lasa-ma in pacee! nici macar nu esti mama mea, vipera ordinara!!!!

Lisa Stone se gandea ca uneori era prea cruda. Firea ei razbunatoare nu era cel mai mare atu al ei. Se simtea ciudat si nu stia daca sa se bucure sau sa-si duca propria fiinta direct la azil. Si ea fusese considerata o isterica pe vremea liceului...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 31, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Another way to loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum