SERZENİŞ | Tamamlandı

185 11 3
                                    

Dudakları benden koptuğu an sessiz bir iniltiyi koyvermişti. Nefesine tutunmak, soluğunu soluğuma zindan eylemekti istediğim. Ne zamandır bu kadar pervaneydim? Dudaklarıma uzanıp sert bir öpücüğü daha yüreğime bahşederken ruhundan dökülen kelimeler avuçlarımın içindeydi.

"Beni yakıyorsun, ateş parçası..."

"Sen de beni,"  dediğimde alnıma çıkardığı dudaklarını tenim boyunca sürttü.

Hızlı bir şekilde kalkıp inen göğsüne bastırdım elimi. O yürek benim için mi çarpıyordu?

"Sevmenin bu kadar acı vereceğini bilseydim, hiç sever miydim diyor ya şarkılar..."  Usulca araladığım gözlerim, bir nefes uzağımdaki adamın harelerine kuyulandığında uzanıp sakallarına dokundu parmak ulaştım. Bir ömür boyu, bakışlarında saklanmak istediğim adamdı o.

" Ben senin bana verdiğin ıstıraba bile böyle sevdalanmışken..." Sözlerim, onun dudaklarıma kapanan parmakları ile hiçliğe karıştı.

"Sus," diye mırıldandı sadece. Derin bir sessizliğe gebe kalan bakışmamızın ardından, gecenin karanlığına karışan yeşil gözlerinde vurgun yemiş bir acı belirdi.

"Sırf kanadı diye, söküp atabilir misin yüreğini yerinden?"

Kafamı salladım sessiz sessiz ağlarken.

"Yaramsın sen benim," diye fısıldadı dudakları saçlarımın arasına taht kurarken. " Deva olmaya kalkanın, yüreğini yerinden sökerim."

Kitap adı: Serzeniş
Yazar adı: sumeyyezel
Kitap hakkındaki düşüncem: Ben hep ne demişimdir güzel bir şey için hep sabırlı olun. Kitabın başı wattpad kokuyor. Ben okumayı bırakacaktım ama hadi D... oku. Bir kere başlamışsın falan dedim kendime. İyi ki de okumuşum. Hiçbir şey sandığımız gibi değil. Bu en çok final bölümünde ortaya çıkıyor. Merak etmeyin 2.kitabı var. Bora duygularını çok iyi gizleyen bir karakter. Bundan dolayı kitabı dikkatle okumanız olaylar hakkında tahmin yürütmenizi sağlayacaktır. Yiğit'i çözmeniz zaman alacaktır. Hatta şöyle söyleyeyim Yiğit'i kitap bittiğinde bile anlayamayabilirsiniz bu durumda 2.kitapta onun hakkında olaylar olacağını söyleyebilirim. Bu arada yazarımız HERCAİ dizisinin esinlendiği kitap olan Hercai|Meftun kitabının yazarıdır. Hercai kitap olmuş bence Serzeniş 'in de kitap olması çok uzak değildir. Bölümler kaldırılmadan hızlıca okuyun derim.

Pembe Saçlı Kız 'dan Seçmeler (Kitap Önerileri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin