HIKAYEM YENI LÜTFEN BIR BAKIN VE YORUM,VOTENIZI EKSIK ETMEYIN BEGENIRSENIZ VE FAZLA YORUM,VOTE GELIRSE DAHA UZUN YAZICAM BU BÖLÜM BIRAZ KISA OLDU SEVILIYORSUNUZ :D
Evet bugün okulun ilk günü sabah erkenden uyandım ve hazırlanmaya başladım. Yeni aldığım siyah pantolon,beyaz lakos okul formamı üzerime geçirdim saçımı nasıl yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Düzleştiriciyi aldım ve saçımı düzleştirdim. Evet gercekten güzel olmuştu. Hafif bir göz kalemi,rümel ve pudra abartılı olmicak şekilde yüzümde belirdi. Cok heyecanlıydım çünkü liseye başlıyordum. Iyi bir puan almıştım. 430 evet sanırım iyi okulum güzeldi sevmistim,gerçi tam olarak bilmiyordum ama önceden bakmıştım ona göre yorum yapabiliyorum. Galiba hazırdım şeker gibi kokan parfümümden sıkıp üzerime hırka geçirdim yeni aldığım nike ayakkabıyı da ayağıma geçirdim ve artık yola koyuldum.
. . .
Okula geldim direk sınıfımı ögrendim ve yukarı katta olan sınıfıma yöneldim okul kalabalıktı ama pek umursamadım gerçi bakmadım bile etrafıma. Sınıfa girdim direk en arka sıraya oturdum sınıfta birkaç kisi vardı ama dikkat etmedim. Biraz zaman geçtikten sonra sınıf dolmuştu. Sınıftan konusma sesleri,gülüsme sesleri geliyordu iste o zaman kafamı kaldırıp diğer ögrencileri süzdüm. İlk dikkatimi çeken sarışın yeşil gözlü fiziği oldukça güzel,düzgün olan o kız. İsmi sanırım Başak'tı cünkü daha demin bir çoçuk Başak diye seslenmişti. Ben duvar kenarında en arkada oturuyordum,tektim. Etrafı süzerken o kadar dalmışım ki bi anda bir sesle irkildim.
"Sana diyorum,heyy!!"
Seslenen kişiye baktığımda kumral,yeşil ve mavi karışımı gözü olan ama oldukça a,kasları lakosunun altından bile belli olan bir erkekle karşılaştım. Ama sinir olmuştum ne diye öyle bağırmıştı ki sanki?
"Ne var? Ne diye bağırıyorsun?"
Salak bu yaa valla salak...
"Kızım aşık mısın nesin,sabahtan beri sesleniyorum duymuyosun bide üstüne üslük bana kızıyosun. Manyaksın kızım!!"
Aaa bu herif mal mı yaa seslenmiş miş bide aşık mısın diyo yaa harbi gerizekalı...
"Sen kendini ne zannediyosun bee bana manyak deme cürretini nereden buluyorsun? Salak sey bi git bee niye seslendin bana ne istiyosun?"
Elini sıranın üstüne koydu ve;
"Bak kızım..." lafını kestim.
"İlk başta şu kızım lafını bir kaldır sonra adam akıllı konuş." Kızım mış Allah Allah yaa..
"İsmin ne söyle öyle hitap ediyim o zaman sence de daha mantıklı değil mi hırçın kız?"
Hırçın kız mı ne alaka niye hırçın oluyomusum ki?
"İsmim Toprak, umursamaz beyefendi."
Umursamaz beyefendi mi ne alakaydı şimdi ah salak Toprak napıyosun sen ya..
"Peki Toprak. Demistim ki sadece senin yanın boş ve biryere oturmam gerekiyor. Hee seninle oturmaya meraklı değilim ama mecburum. Azıcık kenara kayda oturayım." Bak senn beyefendiye yaa!!
"Sen kimsin ki bana meraklı değilmissin bee sanki ben sana çok meraklıyım!"
Salak!!!
"Aa ben ismimi söyleyemedim sana benim ismim Görkem. Neyse bu önemli değil ve ben bana meraklısın da demedim. Hadi sus artık ve kay."
Yapıcak bisey kalmadı mecbur kayıcaktım cünkü gercekten yer yoktu. Hemen oturdu ve beni hic umursamadi bende ağzımı açıp tek kelime etmedim hem niye ben bu salakla konusucak mışım ki? Neyse sonunda ögretmen geldi bayan bir hoca mini etek ve vücuduna yapışan bir gömlek giymiş. Bütün erkekler hemen yağ yakmaya baslamıştı. Şaşırdığım sey Gorkem nasıl olur da hic ilgilenmez bu kadınla merakıma yenik düstüm ve sordum;
"Şaşırdım,böyle bir kadına nasıl olur da bakmazsın yoksa hasta falan mısın" dedim alaycı bir tavırla. Cevap vermesi uzun sürmedi. "İlgimi çekmiyor. Hem bundan sanane?" Haklıydı ne diye merak ediyodum ki salak,gerizekalı. "O kadar çapkın gözüküyorsun ki kim görse merak eder senin hemen kadına yağ çekmen gerekirdi. Ama yapmadın?"
"Dedim ya ilgimi çekmiyo, ve evet tahminin doğru oldukça çapkın bir erkeğim hatta kimse benim kadar olamaz ama zevkli bir insanım her kadına bakmam." Yuh ama yaa bununla konusmaya degmez sapık şey nolucak!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL YAŞANTISI
Teen FictionBegeniceginizi umuyorum ben cok begenerek yaziyorum olaylar cabuk gelisiyo demeyin daha bunlar baslar yanlis hisler olabilir simdilik bu kadar ipucu yeterli iyi okumalar :))