1.3

358 38 13
                                    

JungKook'tan;

Eve gülümseyerek geldiğimde direk olarak Lisa'nın odasına girmiştim. Bitkinin nerede bulunduğunu öğrenmiştim. Odada olan tek şey açık camdan dolayı içeride çıkan rüzgar sesiydi. Kaşlarımı çattıktan sonra ilk salona baktım. Sonra banyoya. Sonra mutfağa. Hiç bir yerde yoktu. Vucüdumu endişe kaplarken, aklıma gelen son fikir beynimde yankılandı.

Bodrum?

Hızlı adımlarla Jackson'un olduğu odaya girdiğimde, uyanık olduğunu gördüm. Hafif gülümsemeyle baktı.

-Ne o, Lisa'yı mı arıyorsun?

Sinirden solayı seğirmiş çehremle konuştum.

-Nerede o?

O gülümsemesini büyüttü.

-Bugün beni kısa bir süre ziyaret etti. Gelip benden özür diledi. Ardından ise bitkiyi tek başına bulacağını söyledi. Hem beni, hem de Kraliçe'yi kurtarmayı kafasına sokmuş durumdaydı

-Sen de öylece gitmesine izin mi verdin?! Belediye Binası'na öylece gitmesine nasıl izin verirsin?!

Dedikten sonra diyeceği şeyi beklemeden ışık hızında belediye binasının önüne geldim. Lisa tam da tahmin ettiğim gibi büyük binayı süzüyordu. İçeri girmek için harekete geçtiğinde, ışık hızıyla önüne geçtim. Beni beklemediği için kafasını göğsüme çarpmıştı. Kafasını kaldırdığında gözünde beslediği duyguları görebiliyordum.

Kin?

Öfke?

Hafifte olsa aşk kırıntıları?

Göz temasını kesmezken, gözleri dolmaya başladığında fark etmemem için başını aşağıya eğdi.

Kollarımı yavaşça ona sardığımda ne sarılmama karşılık verdi, ne de beni itti. Konuşmaya başladığında sadece dinledim

-Vicdanım rahat etmiyor, anlıyor musun? Bir yandan senin Jackson'a yaptığın şeyleri gördükten sonra seninle beraber olmak, bir yandan annemin ölüm deşeğinde olmasına rağmen elimden hiç bir şey gelmemesi

Ayrıldığımızda ellerimle yüzünü avuçlarım içine aldım.

-O zaman sana söz veriyorum Lisa. Jackson'u WX Bölge'sinin sınırına kadar götüreceğim. Ve Kraliyet'e vardığından emin olacağım. Annen için ise o çiçeği bulacağız.

Gözlerime umut kırıntısı ile baktıktan sonra kollarını bana sardı. Karşılık bulması da fazla uzun sürmemişti.

Bizi ayıran şey ise ablam Jennie'nin sesini duymamdı.

-Ah Jisoo! Şunlara bak aşklarını sokakta bile gösteriyorlar!

Royal Tales | LizKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin