2

535 46 88
                                    

-
.
.
.

"Eşiniz hamile"

Doktor Lee burukça gülümsedi.
Bir kaç dakika bekledim şaşkınca 

"eşiniz hamile"

Doktor Lee'nin sözleri kulağımda yankılandı bir süre. Olaylar yavaş yavaş yerine oturmaya başladığında

"NE" diye kendime hakim olmadan bağırdım. Doktor Lee irkilerek yerinde sıçramıştı. Bu beyaz önlüklü yaşlı pezevenk benle dalga geçiyordu qaliba kim hamile lan benmi?

"Jimin bak sakin olmalısın, lütfen önce beni dinle" dedi gözlüklerini tekrar düzelterek, derin nefes alarak önündeki dosyalara kısa bir bakış atarak bize döndü yine

"Erkeklerinde hamile kala bildiğini biliyo-

"Bilmiyorum nerden bilicem Allah aşkına ya,
her gün hamilemi kalıyorum ben? Üstelik hamile erkek sadece yaoi animelerinde gördüm ben be.
Koca karınlı dayılar hariç"

Doktor Lee yüzüme şaşkınca bakarak göz devirip devirmemek arasında kalmış, sonunda derin nefes almaya karar vermişti

"Her Neyse hamileliğinin  2ci haftasındasın ve sanırım düzenli olarak spor yapıyorsun?!"

Onaylamamı bekliyerek dik dik bana baktı Doktor Lee. Suçlu çocuklar gibi başımı öne eğmiş yavaşça aşağı yukarı sallamıştım koca kafamı.

"Sporun benim bebeğimle ne ilgisi var?" 

Soran gözlerle Doktora döndüm.
Bir an duraksadım gözüm Bay Jeon'un mimiklerine takıldı. Doktorla beni dikkatle dinliyor şirin tepkiler veriyordu. Bu istemsizçe dudaklarımın kıvrılmasına sebep olmuştu

"Düzenli yaptığın spor bebeğinizi kötü etkiliye bilir. Şimdilik bebeğin durumu ile ilgili net bir şey söyleyemem kontrollerini yaptıktan sonra emin ola bilirim. Sporu bırakman şart bebek doğulana kadar onu tehlikeye atacak hiçbir aktivite yapmamalısın"

Olaylar o kadar hızlı gelişiyorduki ne yapıcağımı kestiremiyordum bile.

"Şimdi ben ciddi ciddi hamileyim öyle mi?"

"Bebek karnınıza düştüğünde ciddi kısmı geçmiştiniz bay Park, şimdi ileride daha ciddi kısımlarımız var" 

Doktor Leenin saçma espirisine göz devirdim. Sanırım insanlar yaşlandıkça çekilmez oluyordular.

ააა

"O-o benim bebeğimmi?"

Kocaman gözlerle monitorda beliren küçük şeye bakıyordum

"Evet" diyerek güldü doktor Lee. Gözlerime inanamadım bir an, resmen karnımda küçücük bir umut taşıyordum minik ama sevimli birşeydi bu.

Bebeğimin kontrolleri bitmişti ve şuan doktor Leenin gelmesini bekliyordum. Içimde qarip hir his vardı, varlığını daha bugün öğrendiğim bebeğimi koruyup kollamak istiyordum. Korkuyordum ya bir kaç gündür deli gibi yaptığım karın kası antremanları ona zarar verdiyse? hayır hayır Jimin kendine gel o iyi evet evet iyi.

"Jimin" doktor Leenin sesiyle yavaşca ayaklanmış onun yanına gitmiştim.

"Doktor Lee bebeğim nasıl? durumu iyimi?"

"Endişelenmeyin bebeğiniz gayet iyi ama bir sorun var"

"Nedir"

"Durmadan yaptıgın karın kasları bebeğin inkişafında biraz etki göştermiş"

Love Maze ა TaeJinMinKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin