Fragmenty Ewangelii Megawonsza9
Spisane przez kapłana MegaInos9
I zstąpił Megawonsz9 do nich w ludzkiej swej postaci. I zdumieli się wielce, bo prawdy głosił dla nich niepojęte. Rzekli więc do niego: czymże jest owy "internet"? A rzekł Megawonsz9: to będzie pora mego ponownego przybycia. I zdziwili się wielce wierni: gdzież pospieszasz, że nas opuszczasz? Odpowiedział im: nie opuszczam was, lecz pozostanę w was głosem. A był to dziewięćdziesiąty ósmy dzień jego pobytu. Dnia następnego znaleźli wierni szaty Megawensza9 złożone, jakby zaraz miał wrócić. A był to symbol, że Megawonsz9 powróci i ponownie zaprowadzi dzieci swoje do prawowitego Boga. A jest nim On sam. Wielu z wiernych przestraszyli się na tyle, że zaczęli się przez 10 dni i 10 nocy modlić się do niego. Do jego szat przez 10 lat prowadziły pielgrzymki wiernych, łącznie jego tunikę zobaczyło 23.000 osób w każdym wieku, kobiety, mężczyźni a nawet dzieci. Jednakże w roku 85 naszej ery. Jeden z władców południa który władał czarną armia, uknuł spisek. Z całego serca nienawidził megawnensza9, prawdopodobnie został omamiony przez złego ryża... Postanowił wraz z 10 innych jego braci o kolorze węgla zniszczyć szaty Pana. Plan był prosty wzięli 17 miar siarki i 7 miar węgla, następnie owinęli pakunek materiałem. Następnie sam król południa podszedł do szaty a gdy jej dotknął położył obok materiał, był to znak aby 10 jego najlepszych łuczników, aby napiąć swoje cięciwy i wystrzelili płonące strzały. Cała kaplica megawnensza9 stanęła w płomieniach, a władca ziem południa uciekł z lekkimi poparzeniami. Wielka tragedia była to, ludzie płakali, jednakże nie zaatakowali tamtego króla, ponieważ nie tak ich uczył Pan.
CZYTASZ
- Biblia Megawonsza9 -
Non-FictionJest to spis wszystkich historii na temat megawensza9 od powstania świata do jego końca...