Nikomu nie powiem

18 2 3
                                    

Wsiadłyśmy na Rival i odleciałyśmy.
Po kilku minutach Agata zapytała mnie gdzie my właściwie lecimy.
-Nie wiem.- odparłam
-Przepraszam Rival gdzie my lecimy?-zapytała
-Zapytała około czterech godzin zobaczycie-odpowiedziała z powagą.
-Okey.- odpowiedziałyśmy równocześnie patrząc się po sobie.
----------------
Time skip
Po czterech godzinach
Z pomiędzy chmur widać było morze i piękne wyspy. Nagle zaczęłyśmy opadać coraz niżej, aż wylądowaliśmy na jednej z nich. To były Malediwy! Od zawsze chciałam polecieć na Malediwy.
Zeszliśmy z klaczy i usiadlysmy na piasku.
Od razu zaczęłyśmy się zastanawiać po co zabrała na s aż tutaj.
- Zabrałam was tutaj ,ponieważ i tak miałam wraca do domu,a że akurat wy dowiedziałyście się o mnie to przy okazji poznacie resztę mojej rodziny.
Zaprowadziła nas do swojej mamy.
Starsza klacz była troszkę chudsza i delikatniejsza.
Podeszła do nas i opowiedziała nam historię o magicznym kamieniu. Okazało się ,że kamień zaczyna świecić ,gdy w pobliżu jest osobą ,która ma odziedziczyć jego moc.Kalcz pokazała go nam i nagle kamień rozbłysł błękitnym światłem.
Gdy pegaz zbliżył się do jednej z dziewczyn kamień rozbłysł jeszcze bardziej.
--------------------
Przepraszam ,że taki krótki ,ale nie mam weny. Troszkę Polsat ale co tam.
Mam nadzieję ,że się podoba.❤️❤️❤️

⚜️Wierny na wieki⚜️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz