Yılbaşı Özel •Akşam sohbetı

17 0 0
                                    

Yılbaşına son 1 hafta kalmıştı Melisa,Can,Barış ve Eda akşam hep beraber dışarı çıkmış beraber yemek yediler . Çıkışta Barış Eda'yı ve Melisa'yı Eda'nın evine bırakmış Can'la birlikte Barış'ın evine geçtiler . Eda ve Melisa pjimaları ile televizyon karşısında açtıkları kanepede beraber yatarak Netflix filmleri izliyorlardı.Barış daha önce geldiğinde Netflix'ten filmler açmıştı Eda'nın ya da Melisa'nın üyeliği olmadığı için şifreyi ve kullanıcı adını bilgisayara kaydetmiş ve mutlaka kullanmalarını istemişti . Filmin ilk bir saatini geçerken Melisa konuştu .

- Eda yılbaşında ne yapacaksın ?

- Bilmem aslında televizyon karşısında girmek çok hoş olurdu ama Barış'ın mutlaka farklı planları vardır . Onunla birliktelik ilk kez yılbaşına gireceğiz . Onun istediği bir yer olsun , onun olduğu her yer benim zaten .

- Peki hediye ne alacağız ki ?

- Aslında üç haftadır yaptığım bir şey var ama geçen beraber balkonda otururken bir basket ayakkabısı atmışlardı gruplarına Barış babaannesının almayacağını söylemişti . O ayakkabıya öyle bir bakıyordu ki onu almak istiyorum . Gerçi biliyorsun geçen ay annemgil tüm maddi imkanlarını da aldılar hoş doğrusu da buydu zaten ama bir anda olunca ne yapacağımı bilemedim sen yardım ettin tüm faturalara sağolsunlar anneannemlerde belli bir miktar verdiler ama artık benim bir iş bulmam lazım bulacağım işten de Hem evin giderlerini hemde Barış'ın ayakkabısını çıkarmayı nasıl başaracağımı bilmiyorum . Anneannemden gelen parayla kira ve faturaları çıkarırsam şu an bir iş bulsam 1 hafta da ne iş bulupta o parayı çıkarabileceğim bilemiyorum .

- Ev masraflarına ben yardım ederim . Annenannelerin gönderdiği para ile ayakkabıları alırız .

- Ne kadar olduğunu hatırlıyor musun ? İmkanı yok o parayı şu an kazanamam .

- Ne kadardı söyle bakalım .

- İnternetten baktığım kadarıyla 920

- Yuh çüş o ne öyle uçuyorlar mı o ayakkabılarla ?

- Söylemiştim .

- Asma yüzünü kusura bakma bir anda çıktı ağzımdan . Ama bence halledebılırız . Biraz düşünelim .

Bir kaç dakika sessizlik oluştu . Sonra Eda konuşmaya başladı .

- Çantamı satacağım . Kanken çantamı satınca yarısını çıkarabilirım . Eski çantamı kullanırım onun yerine .

- Ama sen o çantayı çok seviyorsun . Kaç senedir seninle o kanken çanta . Yazın çalıştın o çanta için .

- Bu daha güzel kılıyor ya . Annemin ya da anneannemgilin emeğiyle değil tamamen benim emeğim ile aldığım bir şeyi Barış kendi emeğini verirken parkeler de eskitecek .

- Kuzum ya . Ne güzel düşünüyorsun öyle .Kaç y oldu gram eksilmeden ne güzel seviyorsun Barış'ı sevgiye aşka ilişkiye inanmazdım hala da inanmam ama sen içimde tek bir kıvılcım oluşturuyorsun .

- Belki bir gün o kıvılcımı ateşe çevirirler Melisa .

- Eda ?

- Efendim ?

- Tablolarımı satalım .

- Ne ?

- Bir internet sitesi açıyoruz ve tabloları satışa çıkartıyoruz . Yarın bize geçelim ve resimleri çekelim fotoğrafçılıktan Emre vardı onun kamerası ile çekeriz .

Eda&Barış (🏀✍ EdBar❤)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin