Ma trezesc, iar primul lucru pe care il vad este privirea ta calda. Chiar daca inca dormi. Cred ca este printre putinele zile in care ma trezesc inaintea ta. Nu pot sa nu te admir, de sus pana jos. Privirea imi ramane blocata insa, catre penisul tau si observ cat este de erect. Cred ca tocmai imi faci pofta, desi tu dormi si nu stii. Inca. Poate ca totusi ar trebui sa te trezesti cumva, nu? Imi intind mana usor si incep sa te masez pe deasupra chilotilor, care iti vin atat de sexy, mulati pe coapse. You so hot, baby boy. Dupa, usor, bag mana in chiloti si continui incet, iar tu dai semne ca te trezesti, cu un zambet pervers pe fata.
-Buna dimineata, dragul meu... iti soptesc in timp ce imi musc buza de jos
-Mmsi ce buna este.
Iti acopar gura cu un sarut pasional, incheind cu o muscatura a buzei tale, in timp ce mana mea iti freaca penisul lung, gros si minunat. Inca ma intreb cum pot, cu manuta mea, sa il cuprind pe tot. Se simte atat de bine. Ma gandesc sa il simt si mai bine. Ma indrept incet catre el, continuand miscarea mainii, dupa care, il ling, incepand de la baza si pana sus, in timp ce tu ma privesti excitat, iar cu o mana imi strangi usor parul. Urmeaza sa iti ofer un oral, pana cand simt ca e momentul sa trec mai departe... I fucking love your moans. Ajutata de mana ta, ajung deasupra ta, ma aplec spre tine, te sarut, cu o mana iti mangai parul, iar cu cealalta, imi introduc penisul tau erect in vaginul meu stramt. Incep sa ma misc destul de incet, in timp ce te privesc in ochi. Continui cu acele miscari, din ce in ce mai repede, iar cu degetul mare de la mana dreapta, il sug senzual, dupa care, il trec peste buza ta de jos, iar pe celelalte le asez usor pe fata ta minunata. Maresc ritmul, in timp ce tu ma tii strans de coapse. Nu mai rezista niciunul dintre noi si terminam amandoi in acelasi timp, dupa care, ma las usor pe pieptul tau si te mangai cu varful degetelor. Esti minunat!
Ma ridic din pat, goala si pasesc incet spre baie, unde pornesc apa in cada, adaug spuma cu aroma de ciocolata si te astept.
Nu se stie ce urmeaza... Lasa-te purtat de val si de imaginatie...
***
Merg pe strada intr-un ritm destul de alert deoarece ploua si nu e una din zilele mele bune. Desi imi place ploaia, doar ca atunci cand sunt in casa, cu o cafea in mana, plus o patura pufoasa pe mine. Atunci da, imi place sa privesc stropii de ploaie care ajung pe asfalt si formeaza ochiuri de apa. Sper sa nu uit sa ma opresc la magazin, pentru ca cineva a ramas fara paine si cred ca pisica mea nu va fi incantata sa coboare sa imi cumpere. Inca ma intreb de ce nu am luat masina astazi. Cred ca voiam sa ma ude macar ploaia, daca altcineva nu are cine. Sadly. Imi continui drumul ingandurata, cand deodata trece o masina peste o balta destul de mare si ma face fleasca, din cap pana in picioare. Incep sa injur si sa imi spun in continuare ca ziua nu poate merge mai prost de atat. Macar de oprea sa isi ceara scuze. Sau...m-am precipitat, pentru ca la urmatoarea intersectie, zaresc masina care tocmai ma udase, oprita, cu avariile puse.
Din masina coboara un barbat, cam cu 25 cm mai inalt ca mine, daca nu ma insel, nu prea ma pricep la aproximari, but who cares, la prima vedere arata al naibii de bine. Este imbracat cu o camasa destul de mulata pe el, de un alb imaculat, o pereche de pantaloni negri, casual si niste tenisi mai finuti. Se indreapta cu pasi repezi spre mine si ii observ ochii caprui, inchisi si patrunzatori.
- Hey, imi cer mii de scuze pentru ca te-am udat. Nu am fost atent la balta de pe marginea drumului si la viteza pe care o aveam, chiar nu am vrut. Imi pare rau!
As fi vrut eu sa ma uzi altfel acum, imi spun in gand.
- Nu este nimic. Stai linistit. Macar ai avut bunul simt sa opresti si sa iti ceri scuze. Mai rar asa ceva. Ce naiba are barbatul asta, ca abia imi pot controla emotiile. Ar trebui sa fiu nervoasa pe el, nu sa ma excite in halul asta.
- Ma pot revansa cumva? Stiu, te invit la o cafea!
- Ca sa mi se usuce hainele din interior spre exterior? Ce naiba tot zic, wtf.
- Iti pot cumpara haine noi daca doresti, chiar ma simt prost.
- Haha, you so funny. Nu, multumesc.
- Deci?
- Deci, ce?
- Cafeaua...?
- Ah, da. Am niste treburi de rezolvat acum, trebuie sa ajung urgent undeva. Dar, poate karma face sa ne mai intalnim candva si sa te revansezi. Totusi, ce naiba zic! Nu am nicio treaba, in afara de a cumpara paine si de a sta ca o trista in pat. Poate as sta mai bine cu el deasupra mea. Ok, calmeaza-te.
- Inteleg. As putea sa stiu macar cum te numesti?
- Meriti?
- Uhm..
- Maria, incantata.
- Ce nume frumos si simplu.
- Incerci in continuare sa te scuzi subtil?
- Nu... dar chiar imi pare rau.
- Sa zicem ca te cred. Si cum se numeste barbatul care m-a facut fleasca?
- Hey... George, incantat de asemenea.
- Interesant. Bine, trebuie sa plec, ma grabesc. spunand in timp ce deja ma indepartam de el.
- Dar...cafeaua...chiar nu...
Si dusa am fost. Nu stiu ce a fost in capul meu de am reactionat asa. Cred ca asta e efectul pe care il provoaca un barbat atragator asupra mea, tinand cont ca nu am mai intretinut relatii sexuale cu cineva de aproximativ 6 luni. Acum stau ca fraiera si ma gandesc la el, la acei ochi si la faptul ca nu am ignorat ce se afla dupa acei pantaloni, care ii veneau atat de bine pe coapse. Karma is a bitch, dar poate nu una atat de mare si poate, totusi, il voi mai intalni o data in viata asta.