-N.D.A 1-

134 9 0
                                    

(Multimedya; ege)
Ada'dan
Yine o kukak tırmalayıcı sesle uyandım. Alarm'la off. Allah'ım ben ne günah işledim Yarabbim. Her neyse bugün okulun ilk günü kalkıp hazırlanayım. İlk günden okula geç kalmak istemeyiz dimi. Yataktan kalkıp küçük bir duşa girdim. Rutin işlerimi de hallettikten sonra dolabımın karşısına geçtim. Üzerime kırmızı kazak giydim. Altımada siyah kareli dizimin 2 karış üstünde olan bir etek siyah botlarımı giyip saatimide taktımmı kombin tamamdır.

Şimdi Rüzgar'ı uyandırıyım.Rüzgar benim kocam olur bu arada şaka şaka ikizim kendisi
Rüzgar'ın odasına geldiğimizde sessizce kapıyı kapattım. Ve 1-2-3 evet doğru tahmin ettiniz. Üzerine atladım.

Rüzgar'dan

Üzerime bir hayvanın atlamasıyla uyandırıldım. Bu kişi benim salak ikizim Ada'dan başkası olamazdı.
Rüzgar:Aaaah! Hayvan mısın kızım ne üzerime atliyon?
Ada: aramızda kan bağı olduğunu unutma benim mal olan ikizim
Ruzgar: off kes kalk üstümden bak hala bakıyor.
Ada: aman off iyi be tamam.diyip kalktı. Oha ne kadar hızlı konuştu o öyle.Neyse Ada'dan bahsediyoruz. Tam kapıyı açacağı sırada gördügüm şeyle gözlerim irice açıldi ve bağırdım.

Rüzgar: lllllllaaaggggggn! Bağırmamla yerinden sıçradı.
Ada: ayyy Rüzgar ne oldu ödümü patlattın!
Rüzgar: kızı o eteğin kısalığı ne götün gözüküyor.
Ada: Allah cezanı vermesin Rüzgar. Bir şey oldu sandım yemin ediyorum.
Rüzgar: konuyu değiştirme Ada
Ada: ikizim kısa deil ki bu ama
Lanet olsun ona kızamıyordum
Rüzgar: yürü kalhvaltı hazırla bana
Ada: ay tamam canım ikizim diyip dışarı çıktı.2dk geçmeden yine geldi.
Ada: Rüzgar kahvaltıyı yaparsak geç kalırız. Ee biliyorsun ben yumurta kırıcam. 5 dk yiyicez 20 dk toplıyacaz 15 dk e etti toplam 40 dk geç kalmayalım yani.
Rüzgar: He Ada he neyse okulda atıştırırız.
Ada: E hadi o zaman çabuk giyin gel.
Rüzgar: tamamdır Ada yoksa hiç üşenmedin. Dediğimde kıkırdadı.

Ada'dan;

Evden çıktığımızda Rüzgar yürümeye başladı. Salak şey ben yürürmüyüm taniki Hayır. Ayacıklarıma kıyamam ben bir kere arabama binip Rüzgarın yanında durdum. Camı açıp Rüzgar'a

Ada: Rüzgar yürüyecek misin gerçekten? Dediğimde irkildi. Yuh koca arabanın geldiğini duymadınmı be adam?
Rüzgar: Ada sen ne ara arabanın yanına gittin?
Ada: sen pineklerken Rüzgar hadi ben gidiyorum geliyormusun?
Rüzgar: geliyorum diyip tam önümde durdu.
Ada: Rüzgar davetiye mi bekliyorsun. Binsene arabaya
Rüzgar: inmeni
Ada: anlamadım.
Rüzgar: şöyleki daha ehliyetin yok. Şimdi in homurdanarak indim ve diğer tarafa geçtim. Okul yakındı aslında ama ben ve benim üşengeçliğim, orta hızla gittiğimizde sadece 15 dk sürüyor. Yavaş gittiğimizde 20 dk falan yakın yani 15 dk'nın sonunda nihayet okula gelebilmiştik. Drift atarak okulun bahçesine girdik. Cool bir şekilde arabadan indik. Tabi bütün okul bize bakıyordu. Güzel bir koleje benziyor ama değişik yani bir tarafta kavga edenler bir tarafta sigar içenler diğer tarafta yiyişen çiftler arabadan indikten sonra arkadaşım Öykü'yü gördüm ve koşarak ona sarıldım.

Ada: Öykü seni çok özledim ya.
Öykü: Ay evet Ada ya bende seni çok özledim. Ne zamandır görüşemiyoruz.
Rüzgar: Ada canım ben sınıfa çıkıyorum.
Ada: bekle bizde gelelim.
Rüzgar: iyi yürü ozaman. Sınıfımızı öğrenmek için müdürün odasını sora sora bulduktan sonra içeri girdik.

Müdür: çocuklar günaydın
Öykü: günaydın hocam
Rüzgar: hocam biz yeni kayıt olmuştuk da sınıfımızi öğrenmek için geldik.
Müdür: isimleriniz nelerdir?
Ada: Ada Akdağ
Rüzgar: Rüzgar Akdağ
Öykü: Öykü Yılmaz
Müdür biraz baktıktan sonra
Müdür: çocuklar sınıfınız 12/A iyi dersler
Ada: saolun hocam iyi günler diyip odadan çıktım ve sınıfı bulmaya başladık şanslıdık ki sınıf müdür'ün odasının yanındaydı. İçeri girdikten sonra bütün gözler bizi buldu. Herkesle tanıştıktan sonra boşyer bulup oturdum. Yanımada Rüzgar oturunca ona boş boş baktım
Ada: Rüzgar
Rüzgar: Ada
Ada: Öykü nerde ya
Rüzgar: o çoktan yanına oturacak birini buldu ve Öykü'yü gösterdi.
Bir çocukla konuşuyordu. Ona gülüp önüme döndüm. O sırada içeri 3 kişi geldi. Tip tip bana ve Rüzgar'a bakıyorlardı. Yavaşça daha doğrusu cool bir şekilde yanımıza gelip önümüzde durdular.
X: Burası bizim yerimiz kalkın
Rüzgar derin bir nefes alıp verdiğinde sinirlendiğini anladım.
Rüzgar: gördüğüne göre biz oturuyoruz kardeşim hadi başka yere geçin siz.
Az önce konuşanın arkadaşı konuştu bu sefer
X: Ege kardeşim boşver
Adı:Ege'ymiş
Ege: ya Baran bir sus olum kardeşim al sevgilinide ikile hadi.
Ada: sevgilimi? Neyse Rüzgar başka yere geçelim biz.
Rüzgar: dua et Ada var,
Ege: Ada olmasa n'aparsın ya benim okulumda benim sınıfımda diyip kahkaha attı. Ada: senin okulunmu?
Ege: evet CANIM okul benim babamın
Rüzgar: canım derken
Ege tam bir şey söyliyecekti ki sınıfa hoca girdi.

NEFRETTEN DOĞAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin