Öykü'denBugün evden erken çıktım. Çünkü tam saatinde çıksam Rüzgar beni okula götürmek için ısrar edicekti. Hayır ben ona tripliyim. Yüzüme kapattı ya, Rüzgar'a bir lakap bulsam iyi olacak. Immm...buldum "Pis pikachu" odun desem olmaz çünkü odun değil sevgilim desem şuan olmaz o en iyisi pikachu bence ben bunları düşünürlen okula varmıştım bile oha be koskoca okulu göremedim vay be!
Her neyse okula girdim. Ben erken geldiğim için okul sessizdi. Tam sınıfa giricektim ki karşı sınıftan biri çıktı. Kolumu çekti ve beni sınıfa soktu. Ben n'olduğunu bile anlamadım noluyoruz ya kim bu şerefsiz herif! Sınıfa girdiğimiz an beni duvarla arasına aldı.Öykü: C-cenk
Cenk: Aşkım unutmamışsın beni sevindim
Öykü: ben senin aşkın falan değilim.
Cenk: ÖYKÜÜÜÜ! sen benimsin diye bağırdı.
Öykü: ben senin falan değilim cenk ben seni o kadar severken sen n'aptın. Dur ben söyliyim. tek bir mesajla benden ayrıldın benden . Tek bir açıklama bile yapmadan hemde ben napabilirim ki benim artık bir sevgilim var.
Cenk: Ö-öykü ben seni hala seviyorum.
Öykü: ama ben seni sevmiyorum Cenk ben Rüzgar'la mutluyum.
Dediğim anda Cenk belinden bıçağı çıkarmasıyla benim çığlık atmam bir oldu. Zil çoktan çalmıştı? Hadi ama beni duyan yokmu? O sırada kapı açıldı. İçeri Ada girdi hadi ama ben Ada'dan bahsetmemiştim.
Ada: öykü diyerek bir adım attı.
Cenk: sakın sakın yaklaşma Ada
Ada: cenk senin ne işin var burda
Cenk: sevgilimi almaya geldim.
Ada: saçmalıyorsun Cenk Öykü seni sevmiyor Rüzgar'la mutlu onlar.
Cenk: ada git buradan senin canın yanar.
Ada gitmiyorum napcaksın.
Cenk: ada beni küçüğe alma.
Ada sadece kahkahayı bastı. Ada'nın kahkahası onu sinirlendirirken bıçağı ada'ya doğru tuttu.
Öykü: cenk saçmalama bırak onu.
Cenk:karışma sen öykü diyip, bıçakla ada'nın kolun sıyrık attı. Bunu yapmsıyla bay güçlü bir çığlık atmış bulunmaktayım.
Öykü: ada iyimisin? Napıyorsun sen gerizekalı Ada'nin yanına gittim Cenk çoktan sınıftan çıkmıştı.
Ege'den
Bugün Ada okula gelmedi. Öykü'de, bizim afet hoca ders anlatırken bir çığlık sesi geldi. Ve arkasından Adaaaa diye bir bağırış sesi geldi. Bir dk bir dk Ada'ya nolduki? Rüzgar önden koşa koşa çıktı. Bende arkasından karşı sınıftan öykü'nün bağırış sesi geldi. Rüzgar koşarak kapıyı açtı. Gördüğüm manzarayla donup kaldım. Ada yerde oturmuş kolunu tutuyor. Ve bir dk bir dk onun kolundan kan mı geliyor. Ama Allah'tan derin bir şeye benzemiyor ama yinede canı çok acıyor olmalı. Rüzgar koşarak Ada'nın yanına gitti.
Rüzgar: Ada güzelim iyimisin? Hangi şerefsiz yaptı sana bunu
Ege: Ada iyi misin? Daha sonra Öykü'ye dönüp konuştum. Bunu Ada'ya kim yaptı?
Öykü biraz bana baktıktan sonra konuştu
Öykü: C-cenk cenk yaptı.
Ege: o kim lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN AŞK
Narrativa generaleBirbirinden nefret eden iki arkadaş Ege ve Ada'nın ileriki bölümlerinde olacak aşkı bakalım bizi nereye sürükleyecek.