Multi:@sonertunagecen
Acaba bende bulacakmıyım?
Hayalimi yansıtan gerçeği,
Beni anlayan, gerçekten anlayan,
İçimden geçeni bilen, aynısının onun içinden geçtiği gibi, duygularımı hisseden ve bana ayak uyduran biri.ALARM...
Eyvah!
Yine mi yaaa.
Dün sabah olduğu gibi bu günde alarmımı ertleme tekrarı yaparak geç kalmıştım.
Yatağımda hafifçe irkildim ve zar zor komidinin üzerindeki telefona uzanabildim. (10:27)
İki saat geç kaldım. Telefonuma ard arda gelen mesaj ve cevapsız aramaların Defne'ye ait olduğunu anlamıştım. Derse geç kaldığım için merak etmiş olmalı beni.Hazel:Geç kaldımmm idare et beni
Görüldü..
Terliklerimi giydikten sonra odamı fişek hızıyla terk edip,
Banyoya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra hızlı hızlı dişlerimi fırçaladım, ağzımı çalkalayıp banyodan çıktım. Fişek gibi çıktığım odama aynı hızda geri geldiğimde dolabımdan seçtiğim yeşil (haki) kargo pantolonumun üstüne beyaz askılı çıkartıp giydim. Ayakkabı dolabından beyaz bir spor ayakkabı çıkardıktan sonra gece komidine bıraktığım saatim ile siyah saç tokamı koluma taktım. Aynanın karşısına geçip geceden kalma dağınık topuzumu sabitlemek için bir kaç tel toka taktım. Şeffaf sırt çantamı alıp çıkıcaktım ki unuttuğum ceketimi farkedip geri döndüm tekrar odadan çıkarken iki fıs parfümümü de sıkmayı ihmal etmedim hızlı hızlı merdivenden inerken telefonumu çantama koyduğumdan emin olmak için çantamın ön gözünü yokluyordum. Anahtarımı da telefonumu koyduğum yere koyarak evden çıktım. Senede bir iki kez sürdüğüm arabama tam şu anda ihtiyacım vardı. Arabayı almak için bahçeden garaja dolandım. Beyaz spor arabama binip kontağı taktım benzinin durumunu kontrol ettim, beni okula götürüp getirebilecek kadar vardı.
Seksen ile sürdüğüm arabayı daha fazla hızlanmamak için yetmişe düşürdüm ama geç kaldığım aklıma gelince yetmiş ile seksen arası sürmeye başladım.Geçen onsekiz dakika sonunda okula varmıştım arabamı oto parka bırakıp koşarak okul kapısından girdim. İlk iki dersi kaçırdığım için kimya dersine girecektim, kendimi bir solukta derse gireceğim amfi nin önünde bulduğumda sessizce kapıyı açıp içeri girmeme rağmen Profösör dahil bütün sınıfın gözü üzerimdeydi. Profösör kafasıyla geç işareti yaptığında Defne benim geçmem için kaydığı yere oturdum.
Not defterimi çıkartırken "Nerde kaldın kuzum" diyen Defne'ye döndü bedenim.
Uyuya kalmışım yine, diyerek Defne'nin önündeki not defterinde yazanları kendi defterime geçirmeye başladım.
Kalın ve büyük defterleri yanımda taşımayı sevmediğim için liseden beri not defterleri kullanıyordum. Dersi derste dinlediğimden fazla bişey yazmama gerek kalmıyordu. Sadce önemli olan problemleri deftere yazıyordum, liseden beri Defne ile arkadaş olduğumdan bu alışkanlığım ona da geçmiş olmalı ki o da not defterini getirmiş, az ve öz notlar tutuyordu.*Sizce ilk bölüm nasıl?
Acaba bir sonraki bölümde sizleri neler bekliyor, hadi bakiyim...
☀