Hvem i helvete er du sa Firehost? Jeg er Hannah Rivelor sa damen. Vel Hannah hyggelig å møte deg sa Firehost. Du da spurte Hannah? Og, ja sant, mitt navn er Steve Rolf men jeg er kjent som Firehost. Er du Firehost sa Hannah? Ja, ja jeg er Firehost! Hvordan havnet du her da sa Hannah? Noen av mine egene sa: jeg tror jeg ser S.O.U.N basen!!
Men det var denne rare hulen med rare folk! Men hvor er vi sa Steve? Vi er i en hule utenfor Sahara ørkenen og i en hule hvor det lever masse mordere sa Hannah. Jeg er en masse morder mumlet Steve. Og jeg er en S.O.U.N spion sa Hannah. Er du sa Steve? Ja sa Hannah. Den beste å, eller det er iallfall det Tony grin jr. sier. Hva gjør dere S.O.U.N folk egentlig spurte Steve? Redder verden fra dere og sånt sa Hannah og lo litt. Steve begynte å tenke. Etter alle disse årene med mord har jeg alltid trodd at jeg har gjort det riktige!! Steve var på vei til gråten. Steve det går bra sa Hannah! Det går bra. Nei sa Steve brått!! Jeg vil beskytte folkene fra det onde!! Der snakker vi sa Hannah! Men hvordan kommer vi oss ut spurte hun? Jeg skal finne ut av det sa Steve mens han stirret på et overvåkningskamera.Det var sent på kvelden og han som passet på kameraene i hulen begynte å lure litt på hulen til Steve og Hannah. Også kortsluttet kamera! Alnuzul 'iilaa kahf A6 ropte mannen!!! Hva sa dem sa Steve? Jeg er ikke helt sikker sa Hannah jeg er ikke så god på Arabisk, jeg tror de sa gå ned til hule A6 sa hun. Vi er i hule A6 sa Steve!!! La oss ta fram våpenet sa Hannah!
De har vært der i sirka en måned så de har brukt tiden på og lage og planlegge! Flaks at Steve er en profesjonell bygger.
YOU ARE READING
Firehost
ActionJeg er sykt fan av marvel spesielt Avengers!! Jeg vil bare ha det gøy nå og skrive noen bøker om andre karakterer som jeg finner opp selv😁 jeg håper du liker boka, det er den første i serien min og den første Helten.