Det var en mørk kveld ved banken Gaulet. Det var rundt 01:00. Og det er ingen som har ranet det før. Det har vært mange forsøk men ingen har noen sinne klart det! Det er noe bak alle veggene, hvelvene, laserne og låsene! Det er noe som blir kalt universe glove! Med den kan man styre hele universet du kan ødlegge planeter! Du kan til å med beseire thanos når han har alle infinety stonsa! Vel det har aldri skjedd et ran som har godt bra før nå! Den rekke skurker er på vei til banken for å prøve og få universe glove! Gruppen heter Mafia! De som er der nå er rundt 7 personer og alle er bevæpnet. De har blir arrestert før men de rømte, de klarte og rømme av en av dem som kaller seg for Firehost! En man som er smart som også har gode slåsferdighlte. Han her med på ranet nå!
De har med en hammer for å komme inn. De knuser glaset og går inn, der ser de en skinnende hanske det er universe glove. En av skurkene tar opp et rart våpen ser det ut som? Som skyter ut en stråle som knuser glasset, en an man tar opp glasset som holdte på og dette ned på universe glove. Å da tok en av dem opp våpenet sitt og pekte på alle sammen! Han så: ned på gulvet hanske er min! Så blir mannen skutt! Der står Firehost med et våpen å blåser vekk røyken og sier «litt av en dumming eller hva»? Alle vet jo at jeg er den sterkeste sa Firehost! Så jeg som skal ta på universe glove. Men i det han skulle ta den på kom politiet! Det var en stund hvor de skjøt på hverandre til Firehost sa: ja men for f*en da det er så enkelt! Så tok han opp en pistol og skjøt et skudd og drepte 5 av dem! Så så de at hansken var borte! Noen har tatt den Firehost er rasende! Vi må finne den dritten som tok hansken! En av mafiaene sa: han eller hun jobber sikkert for S.O.U.N! S.O.U.N er et navn på en gruppe S.O.U.N folk, agenter, helter og sjefen selv Tony grin jr. Topp agent han blir aldri beseiret!
Den som stjal hansken min skal få smake Bombene mine sa Firehost!!
YOU ARE READING
Firehost
AçãoJeg er sykt fan av marvel spesielt Avengers!! Jeg vil bare ha det gøy nå og skrive noen bøker om andre karakterer som jeg finner opp selv😁 jeg håper du liker boka, det er den første i serien min og den første Helten.