Cap.I- Ziua norocoasă

678 15 2
                                    

......

Rapha: Ancaaaaa!-ţipând ca un nebun ce e-

Eu: Ai răbdare,măi.

Of,vai pe capul meu..am uitat să îmi fac prezentarea! Sunt Anca Tudor, da sora lui Rapha Tudor..(nu e aşa de tare) , prietena mea cea mai bună e Bea, am 19 ani , sunt brunetă şi ochi verzi care bat spre negru!..Sunt #maximeră şi chiar dacă am un frate celebru nu am apucat să îi cunosc până acum,pentru că Rapha nu mă ea cu el la gale,concerte etc..

Rapha: Mişcă-ţi fundul ăla mai repede la masă şi nu mai cânta în duş Vreau să te !

Eu: Iar tu dezlipeşte-ţi paharul de uşa mea dacă nu vrei să iasă ceartă.

Am uitat să menţionez că părinţii noştrii au decis că ar fi bine să ne mutăm singuri într-o vilă,chiar dacă ei sunt în oraş cu noi..

-La masă-

Pff,se pare că Rapha iar şi-a adus pe prietena lui,Elena.E drăguţă,dar mă simt aşa în plus.

Rapha: Dacă îţi spun ceva promiţi că nu ţipi,pitico?!

Eu: Iar MI-AI LUAT PLACA??

Rapha : Nu,şi hei!Cum să arăţi aşa perfect fără puţin ajutor?Deci..azi sunt invitat la Gala "Aurul alb" organizată în P.Herestrău..şi mă gândeam să vii şi tu.

Eu : Nu uita că am 19 ani,pot avea grijă şi singură de mine..pot sta singură cum am stat şi până acum..dar cine vine??!!

Rapha: Păi Buble, Sore, One, Vunk, Maxim, D.P .

Eu : STAI..STAI ! Ai zis cumva MAXIM ??

Rapha : Dea..cred că vorbesc bine româna..Deci vii? Ai o oră să te pregăteşti!

Eu: Normal, Aaaa!O să îi văd! O sun pe Bea.

Rapha&Elena: A început.

Eu: TĂCE-ŢI!!!

-Peste jumătate de oră-

Eram băgată cu totul în şifonier,la propriu.Până la urmă am ales o rochie corai, şi pantofi de aceaşi culoare. Părul l-am lăsat despletit şi îmi ieşeau ochii în evidenţă. Pe drum,mă tot gândeam la întâlnirea mea cu A.Laiu şi toţi din Maxim.

De odată Rapha dispăruse..Phoaii,singură în Herăstrău,printre necunoscuţi..Dau în spate şi mă lovesc de cineva!

??!!: Hei,ai grijă.Cine eşti tu?Te-ai pierdut?

Eu: Oh da. OMG , ALEXANDER( Gândea subconştientul meu când l-am privit în ochi)

Alex: Cum te cheamă??

Eu : Umm..Păi..Anca Tudor .

Alex : Eşti cumva sora lui Rapha?

Eu:Da,din Lala.

Alex: Hai să te conduc în beakstage.

Eu:Ok,mă bucur că te-am cunoscut..

Alex: Şi eu,eşti drăguţă!

-Perspectivă Alexander-

Era aşa frumoasă,mă mir cum de Rapha nu a adus-o niciodată la studio..Cred că după faţă e fană Maxim .

Eu : Şi..ai vreun idol?

Anca: Da,dar e secret.

-Perspectiva Anca-

Doamne, ce frumos am putut minţi..dacă el e chiar idolul meu şi mă abţin să nu pic jos de pe platforme..

Eu: Şi,pot să îi văd şi pe ceilalţi băieţi?

Alex:Da,dar nu îţi place prezenţa mea?

Eu:Ba da,normal că da.

Am ajuns însfârşit în culise.Acolo mi-am găsit fratele şi am făcut cunoştiinţă cu restul trupei Maxim. Mi se împlinise visul,mi-am dat seama că şi unei fete cu frate celebru îi e greu să îşi vadă idolii..Şi poate,mă voi împrieteni cu ei?!

He's just my idol,or no?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum