Cap.III-Aripi de fericire

377 19 0
                                    

Alexander se uita în ochii mei negrii,aşteptând un răspuns..iar eu eram încă uimită de ce auzisem.

Eu: Alexander...eu..te iubesc ca pe un idol,şi sigur..ca orice fată #maximeră am visat la ziua asta..Îmi poţi lăsa măcar o oră de gândire?!

Alex: Din iubire,pot aştepta şi un an..ai numărul meu,îmi laşi un mesaj când te hotărăşti..Nu uita că sărutul a însemnat ceva..Te iubesc..

Eu: Nu voi uita..Te iubesc,idolul meu!-chicotind-

Mergeam singură prin parc..îngândurată..mă aşez pe o bancă şi după mine vine Diana,o prietenă de a mea veche şi Bea.

Diana: Ancaaaa Laiu!De când nu ne-am văzut!! (Eu,Bea şi ea ne prefăceam că suntem soţiile băieţilor) .

Eu : Dia, OMFG!Mi-era aşa dor de tine!

Bea: De ce nu îi spui,Anca ce faci pe lângă şcena "Aurului Alb".

Eu: Ah,da..M-a luat Rapha cu el şi i-am văzut pe Maxim..

Dia: Cum???Şi..şi..cum arăta Gabi?

Eu: Sunt drăguţi toţi..(spun râzând)

Vorbind,le-am spus fetelor de Alexander. Diana era de acord cu relaţia.

Diana: Dacă tu îl iubeşti mai mult ca pe un idol...fă-o!Eu trebuie să plec dar trimite-mi un SMS cu răspunsul,ok?

Eu: Da,ti pup!

Bea: Anca..e visul tău,împlineşte-l..Ai 19 ani,nu mai eşti copil ca să îţi fie frică!

Nu mai puteam zice nimic.Avea dreptate..

Mă ridic de pe bancă şi mă îndrep către gală. Mă întâlnesc la intrare cu Şurubel,care lua interviuri.

Şurubel: Anca Tudor,cum e să ai un frate celebru?

Eu: Măi,nu îţi imagina că e un dezavantaj..dar m-am săturat să fiu tratată doar ca "sora celebrului Rapha Tudor,cântăreţ"..

Am stat cu Rapha la câteva poze şi am plecat încotro erau artiştii..Câţiva nu ştiau cine sunt,doar ONE care era normal să mă cunoască,şi mai nou Maxim.

Îl căutam cu privirea pe Alex,şi chiar de el dau.

Alexander: Deci..?

Eu: Deci..da!

Alex: Adică eşti prietena mea??

Eu: Da,cred că asta am spus(bufnind în râs)

Atunci,el nu ţinu cont de ceilalţi cântăreţi care se uitau la noi..şi mă luă de mână,sărutându-mă apăsat.

Gabriel: Oo..Bogdane,gata!Ăsta micu'i luat! ( aplauda)

Eu: Te iubesc-îi şoptesc lui Alexander-

Oficial,sunt iubita idolului meu...

He's just my idol,or no?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum