Egy Találkozó, a Démon Szemszögéből

1K 38 13
                                    

Sebastian létezése egykor sötét volt. Semmi más, mint a szerződések és a lélek-fogyasztás, unalmas, ismétlődő élet, amely az örökkévalóságig tartott.
Lélektárs? A lelki társ nem egy démonnak való. A lélek szó a nevében van, ugye? És milyen démonnak van lelke?
Ez az, amit akkor hittem, mielőtt találkoztam egy Ciel Phantomhive nevű gyerekkel.

Ő idézett meg, megjelentem a fiú oldala mellett hirtelen,
de nem tudtam, hogy mi a neve, amíg ő gondoskodott az első kérésről- öld meg azokat az  embereket, akik ott voltak, akik bemocskolták a nevemet.
Akkor a fiú elkezdet beszélni hozzám.

Bosszút akarok állni" - mondta. "Tied lehet a lelkem, ha akarod, Sebastian."

Én pedig fagyasztott sokkot kaptam. A kisgyerek be volt zárva és lángoló szemmel parancsolta, csendben  bámult, várva a választ.

Honnan tudod a nevem?"

Milyen démon jönne hozzám, nem
más mint az, aki már a születésem óta megjelent a bőrömön?

Akkor Sebastian rájött, hogy a fiú hívta őt - kifejezetten.

Nem véletlen démon, de ő. Mert valahogy tudta a nevét. Valahogy a nevét sápadt, emberi bőrére vágta.

A csend, nyilvánvalóan túl hosszú volt. "Jó?"kérdezte.

Ez túl ritka volt  Sebastian számára, hogy egy hulladékot akarjon.
Egy szerződés, bosszú, túl gyorsan megy, és a fiú eltűnik.
-Nem fogom elvinni a lelked. Nem fogok szerződést kötni veled, ha azt mondod, hogy igaz. "

A fiú felemelte magát az oltárról, annak ellenére, hogy tiszta fájdalmat érzett, amikor mozgott, majd közelebb került a démonhoz.

Szó nélkül, kinyújtotta a bal karját, és megmutatta neki a jelet. Persze, Sebastian neve ott volt az emberi csuklóján.

Sebastian nem tudott segíteni neki, de vigyorgott. - Akkor nincs szerződés. De még mindig boldogan szolgállak téged, és megadom neked a bosszút, amit annyira szeretnél.

-Valahogy cserébe akarsz valamit.

-"Talán."

"-Akkor mit?"

Sebastian nem válaszolt, mert még nem értette, mit akar, mi lenne jobb fizetség mint egy lélek. - Mi a neved, fiú? Te tudod az enyémet - mondta helyette.

A fiú egy pillanatig bámult. "... Ciel Phantomhive."

És ezzel Sebastian hazavitte.

Sebastian létezése egykor sötét volt. De Ciel Phantomhive hozzáadásával, az első találkozó óta egy kicsit fényesebb lett.

kuroshitsuji szöszenetekWhere stories live. Discover now