SebaCiel

634 20 0
                                    

Normál napként kezdődött, Ciel felébredt a függönyt elhúzta a komornyikja.
-Jó reggelt fiatal mester. Itt az ideje, hogy felébredjen.
Cielnek egyértelmű volt az a napja, hogy semmit sem kell tennie. Ez ritka volt, a fiatal Phantomhive úgy gondolta, hogy egy kis időt tölt magának.Reggeli után Ciel úgy döntött, hogy a kertben ül, Sebastian pedig teát hozott neki. Ciel bele ivott a teába, közben mormogva magában.
-Hmm, Finnie nem kap elég hitelt. Ez a kert csodálatos .. "
Abban a pillanatban az egész kastély csendes volt, csak a fiatal mestert körülvevő madarakat hallhatták, mielőtt Mey-rin hangosan ki nem öntötte volna a teát.Ciel egy pillanatig csendesnek érezte magát.Egy idő múlva Ciel úgy döntött, hogy egy kis időt tölt a kastélyban, mivel unatkozott, és hidegen ült.
A fiú elhagyta a félig ott hagyott teát az asztalon, ahol ült,és befelé sétált a kastélyba, és észrevette, hogy Sebastian nem volt körülötte. Ciel nem gondolt rá, és folytatta tovább az útját.Ő elérte a tanulmányát, és azt gondolta, hogy a legjobb, ha egy napot kihagy.

Kicsit megkönnyebbülten a fiatal mester leereszkedett az íróasztalához; fejét a bal karjára támasztva támasztotta meg, amely a szék támasztó karfáján nyugszik, és kissé meghúzta.

Kevesebb, mint egy perc eltelt, és Ciel hideg volt. Sebastian elkészítette az ebédet és kopogtatott az ajtón, felébresztve az álmos tinit.

-Fiatal mester, teát és snacket hoztam. - A komornyik bársonyos sima hangon beszélt hozzá az ajtóból.
Ciel még félig aludt, és nem gondolt a megjelenésére, amikor megismételte Gy...gyere be.Ciel egy kicsit felült, és az íróasztal felé fordult, és letörölte a nyált az arcáról. A tini nem vette észre a kis dudorját a nadrágjában az erotikus álmaitól.
A komornyik, aki feketébe öltözött, elmosolyodott, miközben sétált egy teás tálcával és egy finom étellappal.
Sebastian a fiúval gúnyolódó hangon szólt: - Úgy tűnik, kellemes álmod volt, uram.
Először Ciel zavart arcot vágott. Aztán lenézett, és észrevette, hogy az ágyékrészéből származik a nyilvánvaló csomó.
Az arca elpirult, a szemei szélesedtek, mielőtt megpróbáltak találni egy ülő helyzetet, amely elrejtené a nyilvánvaló baklövését. "..Pofa be."

Sebastian elmosolyodott és kuncogott. "Igen, uram." Cielet szolgálták a bevont ételnek, két darab pirítóst lekvárral és egy csésze Earl Grey teával. Ciel elutasította a komornyikét, és elérte a teát, most már ébren volt. - Van valami más, amire szüksége van fiatal mester?

Ciel megrázta a fejét, egy darab lényegtelen papírmunka volt, amely lefedte a dudort, és megnézte a pirítóst, amelynek lekvár volt a tetején. Ciel nem is volt éhes, mint ahogy azt gondolta.

Azon az éjszakán, miután Sebastian rutinszerűen megkapta az ifjú mestert az ágyra, és házimunkát végzett, Sebastian hallotta, hogy Ciel hangos hangokat hallat. Reggel körül volt, Sebastian feltételezte, amikor elhagyta a szobát, ahol Ciel aludt. A komornyik úgy döntött, hogy ellenőrzi a fiatal mesterét.

Sebastian halkan kopogtatott az ajtón: - Rendben vagy ott, uram? Ciel gyorsan pánikba esett, és megpróbált az ágyban átfordulni, és magával húzta az ágyneműt, a kis ágyban. - Jól vagyok, ne gyere be! - A komornyik elmosolyodott, és elképzelte, hogy mit csinál ott Ciel.

- Hallottam hogy egy pohár le esik, fiatal mester. Biztos benne, hogy jól vagy ott?

Ciel kissé felemelkedett hangon válaszolt, miközben felállt, hogy felvegye az üveget. "IGEN SEBASTIAN Én MEG VA.... -" Ciel elindult az ágyból, és hamarosan megütötte a fejét a fából készült asztal éles szélén,kiáltott egy kicsit, és becsukta a szemét.

Mire Ciel újra kinyitotta a szemét, Sebastian köszöntötte az ágyába. Ciel lenézett, és látta, hogy a zavarba ejtő csomó megrepedt a lapokon, az arca paradicsom-vörös színnel festett. A komornyik vigyorgott, és kissé szorosan lehúzta Cielet, tudván, hogy fájdalmasan nyilvánvalóvá teszi az urai erekcióját.

kuroshitsuji szöszenetekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin