͎𝗨𝗕𝗜𝗡𝘟𝗨𝗡𝗝𝗜✿ꦿ '₁₉
𝐎𝐍𝐄 𝐅𝐈𝐍𝐄 𝐃𝐀𝐘
since 180813 —▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
"jadi,"
jisung menarik perlahan pin minuman sodanya, tatapan di arahkan pada susuk tubuh di sebelahnya yang kelihatan asyik menikmati hembusan angin.
"sampai bila?"
susuk tubuh disebelahnya menoleh. sebuah senyuman hambar terukir di bibirnya.
"kau rasa, sampai bila?"
jisung memutar bola matanya. setengah jam dihabiskan di jambatan tapi jawapan yang sama asyik di balas oleh gerangan di sebelahnya.
tangannya bergerak, mendekatkan tin soda ke bibirnya.
"jisung-ah,"
jisung melirik, menjawab secara non-verbal pada si lawan bicara.
"sebenarnya, apa yang aku patut buat?"
jisung menghentikan tegukannya. dia menarik nafas perlahan. iris nya bergerak memperhatikan pemandangan di taman,
memperhatikan bagaimana susuk tubuh di sebelahnya mampu membuat atmosfera di situ menjadi tidak lagi indah.
"kau nak dengar pendapat aku?"
tanpa perlu menoleh, jisung tahu dia sedang mengangguk perlahan.
"bagi aku, kau sudah gila"
tawa sumbang terdengar setelahnya. tawa yang nampak mengejek pemilik tawa itu sendiri.
jisung kembali memberi fokus pada lawan bicaranya, memperhatikan bagaimana raut wajah menyedihkan tergambar jelas di sana.
bila kali terakhir jisung mendengar tawa di diri gadis disebelahnya?
kalau boleh jujur, jisung benci mendengar tawa penuh kepalsuan gadis itu yang selalu dia dengar akhir-akhir ini.
tapi, jisung tak mungkin berani ingin menegurnya.
"ya, aku memang gila."
gadis itu menarik nafas dalam, menatap lurus kejauhan, memandang senja menelan matahari
" 𝘪 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘶𝘱.
𝘶𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘪 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘢 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘺 ".・゜-: ✧ :- -: ✧ :-゜・.
𝐦𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐡𝐚𝐧𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐛𝐮𝐚𝐡 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐛𝐮𝐤𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐮𝐝𝐚𝐡. 𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡-𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐮 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐬𝐞𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐛𝐞𝐫𝐩𝐮𝐭𝐮𝐬 𝐚𝐬𝐚 , 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐫𝐚𝐡 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐡 .
𝟖 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐫𝐥𝐚𝐡𝐚𝐧-𝐥𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐜𝐮𝐫 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐤𝐚𝐡𝐰𝐢𝐧𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐚𝐡𝐚𝐠𝐢𝐚 , 𝐤𝐢𝐧𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐚𝐭𝐚𝐧𝐠𝐢 𝐚𝐡𝐥𝐢 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐛𝐚𝐫𝐮 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐩𝐞𝐫𝐤𝐚𝐡𝐰𝐢𝐧𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞𝐝𝐮𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐢𝐭𝐮 .
" 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘣𝘦 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 ,
𝘰𝘯 𝘢 𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺 "───────────── .°୭̥ ❁
*·˚ ༘ ➳〔 special tags 〕
hyunjz_ Kai_Jiennie purpleyeon- iamyoungjae- flwrhyunjeong -chocoyounggie oxx-rvvii WJK_PJM _ryu18294 Donuttellx guanlinudin- NE0C1TY hyuntrbl rubylanding
tag 5 people here ➝
YOU ARE READING
one fine day ┆ applyfic ˚➶ 。˚
De Todo❛❛ you have everything , can you give up on him for me? ❜❜ teruskan atau berputus asa? semuanya adalah pilihan. ━ © flwrpathonly 2019 .♥︎. MULTIFANDOM APPLY-FIC 7/8 slots open