S07E01: The show must go on

333 17 2
                                    


Η νύχτα είχε πλέον καλύψει τα πάντα, το μόνο που φώτιζε το μικρό δασάκι ίσα ίσα για να φτάνεις να δεις τη μύτη σου ήταν η πανσέληνος, η οποία εκείνο το βράδυ έλαμπε πιο φωτεινά απ' ότι συνήθως. Είχε ξαστεριά, οι σχηματισμοί των μακρινών αστέρων δεν εμποδίζονταν από τα σύννεφα. Οι φωνές των νυχτερινών πουλιών ακούγονταν μόνο, εκείνη τη νύχτα και όλα φάνταζαν ειρηνικά.

«Κέιλεμπ κοιτά τι όμορφο που είναι το φεγγάρι απόψε...», είπε η όμορφη κοπέλα μπλέκοντας τα δάχτυλα της με του αγαπημένου της.
«Ναι...Σε αγαπώ Άσλι και θα σε αγαπάω μέχρι να πεθάνω » αποκρίθηκε ο Κειλεμπ, σχεδόν σαν να είχε νιώσει πως το τέλος του πλησιάζει.
«Κέιλεμπ..»,μουρμούρισε η Άσλι τρομοκρατημένη.
«Πίσω σου...»,είπε με τρεμάμενη φωνή.
«Τι;», απόρρησε ο νεαρός καθώς γυρνούσε το κεφάλι του προς τα πίσω. Το θέαμα ήταν μακάβριο. Μια τερατώδης γυναίκα και σε ύψος αλλά και σε όψη με ένα λερωμένο από χωμα και πρασινάδα νυφικό ,με πρόσωπο αλλοιωμένο με αποτέλεσμα να μην μπορείς να διακρίνεις τα χαρακτηρίστηκα, στάθηκε πίσω τους και είπε με βροντερή φωνή: «Γιε μου!..ελα στην μητέρα σου», τότε δυο τεράστια γαλάζια πλάσματα πλησίασαν τον Κειλεμπ το άρπαξαν και τον έσυραν προς το μέρος της. «ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΟΣ ΜΟΥ....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ» ούρλιαξε η γυναίκα.
«Δεν είσαι αυτός, έχεις πεθάνει ήδη»,είπε και τύλιξε τα χέρια της στο λαιμό του τόσο σφιχτά που σε λίγα μόλις δεύτερα το αγόρι ήταν νεκρό από ασφυξία.
Η γυναίκα πλησίασε την Άσλι και με το χέρι της άγγιξε το μάγουλο της.
«Δεν είδες τίποτα!»,είπε η γυναίκα δημιουργώντας μια γρατζουνιά στο ζυγωματικό της κοπέλας,και έπειτα εξαφανίστηκε στο σκοτάδι της τρομακτικής νύχτας που είχε απλώσει το μελανό πέπλο της στο δάσος.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Σε έχω ανάγκη~

«Πρέπει να τον βρούμε!», αναφώνησε ο Ρόλαντ.

«Πως;»,απόρησε η Σελινα.

«Δεν θα πάμε στο Μπίκον Χίλς,αποκλείεται....ελα τώρα ,σοβαρά;», συνέχισε η κοπέλα

«Τι έχουμε να μας κρατάει εδώ μικρή; Τίποτα απολύτως, για αυτό ας ρισκάρουμε άλλη μια φορά»,είπε κι ύστερα ο αδελφός της κατσαρομάλλας κοπέλας κόμπιασε για λίγο.

«Αυτός θα μπορέσει να μας βοηθήσει, Ετοίμασε τα πράγματα σου ,φεύγουμε το πρωί.»,δήλωσε βιαστικά στη Σιλένα.

«Έλεος Ρόλαντ!», αγανάκτησε εκείνη καθώς έφυγε τσαντισμενη από το δωμάτιο.

Ο Ρόλαντ και η Σιλένα, δυο αδέλφια που μεγάλωσαν χωρίς γονείς αφού μετά τον θάνατο του πατέρα τους η μητέρα έβαλε τέλος στην ζωή της. Από τότε έμεναν από πόλη σε πόλη σε διαφορά εγκαταλελειμμένα κτήρια με μόνη συντροφιά ο ένας τον άλλο. Ο Ρόλαντ, γεννήθηκε με μια ιδιαιτερότητα αλλαγής σε κάτι πολύ δυνατό ,σε κάτι υπερφυσικό. Η Σιλένα για πολύ καιρό νόμιζε πως ήταν η απλά η Σιλένα, μέχρι που μια μέρα τα δυο αδέλφια ήρθαν αντιμέτωπα με μια "σάπια νύφη" ,όπως την χαρακτήριζαν. Εκείνο το βράδυ παραλίγο ο Ρόλαντ να χάσει την ζωή του. Καθώς όμως εκείνος ξεψυχούσε ενώ ήταν αλλαγμένος, η Σιλένα του έπιασε το χέρι και ψέλλισε κάποιες λέξεις που δεν είχε ιδέα τι σημαίναν ή πως τις ήξερε ,τότε μια εκτυφλωτική λάμψη δημιουργήθηκε από αυτούς που εκσφενδόνισε την νύφη μίλια μακριά αλλά και θεραπευσε πλήρως το αγόρι. Τα δυο παιδιά κοιτάχτηκαν και απόρησαν τι μόλις συνέβη. Έπειτα έτρεξαν όσο πιο γρηγορα και μακριά μπορούσαν.
Από εκείνη την μέρα τα παιδιά έψαχναν να βρουν τι ήταν αυτό που τους συνέβη, τι είδους δύναμη είχαν στα χέρια ρους και τι σημαίνει. Μετά από χρόνιο ψάξιμο το μόνο συμπέρασμα τους ήταν ένας παλιός Αιγυπτιακός θρύλος. Ο Οσίρις και η Σεράτη ήταν δύο μυθικά πλάσματα που κατοικούσαν στο κενό, εκεί δηλαδή, που δύει ο ήλιος πλάι με τους νεκρόζωντανούς. Μόνο αυτές οι θεότητες στο βάθος της ιστορίας είχαν την δύναμη να θεραπεύουν μελλοθάνατους ή ακόμη και να πραγματοποιούν νεκρομαντεία φέρνοντας στη ζωή ανθρώπους που έχουν χαθεί. Τέλος κατέληξαν πως θα έβρισκαν τους γονείς τους μόνο αν αντέστρεφαν μια αδικία. Αν μόνο κατάφερναν να φέρουν κάποιον πίσω στην ζωή που θα άξιζε μια δεύτερη ευκαιρία, κάποιον που θυσιάστηκε για άλλους και ήταν ακόμη σημαντικός.

Teen Wolf : After they thought it was overWhere stories live. Discover now