Capitolul 4

1.4K 144 24
                                    

"Mereu mi te-am imaginat lângă altcineva cât nu eram liber, acum mă bucur că mi-ai păstrat locul și că mă poți închide în inima ta, iubito!"







-Unchiule Anthony! Ia-l pe.. câine de pe Demon! Strig când încercarea mea de a-l trage de zgardă pe Whiskey jos de pe Demon eșuează.

-Eh, știu și eu. Fac o pereche destul de bună și așa sunt sigur că nu lasă vreo cățelușă borțoasă până trece sezonul de împerechere! În plus, sunt sigur că este obișnuit! Doar a ieșit din Penlew! Sloganul pușcăriașilor acolo este ceva de genul "refuzi tu, dar noi tot te luăm, pe la spate sau prin față că așa noi ne distrăm!" Râde unchiul Anthony primind una după cap din partea mătușii Miranda, urmată în de aproape de către unchii Matthias și Tristan, David și desigur, tata.

-Ce mult mi-a lipsit să te căpăcesc, veveriță drogată cu abtitudini de stripperiță. Aduce vorba unchiul David de ceea ce am auzit că s-a întâmplat o dată pe când unchiul Anthony s-a îmbătat în mai puțin de o oră.

-Hei, în apărarea mea, le-am dat niște lecții împiedicatelor de acolo și pe deasupra, încă nu regret absolut deloc că atunci i-am dat porția mea de tiramisu dragului de Eden! Ai fost un măgar și așa ai și rămas, nu știu cum de te suportă scumpa de Amanda! Ripostează unchiul Anthony scoțând limba spre unchiul David.

-Păi, mi-a cam dăruit o fetiță! Răspunde și mătușa Amanda.

-O prințesă foarte frumoasă care va fi aleasa fiului meu! Spune mătușa Miranda făcându-i complice cu ochiul Amandei.

-Abia aștept să devenim cuscre! Tu îți dai seama!? Deja suntem nașii lui Xander și ai Angelei eu și cu David! Suntem teoretic și practic familie acum cu Eden și Heaven! Iar Matthias și Tristan i-au moșit pe amândoi copiii! O să fie grozav, tu ce zici iubitule? Face mătușa Amanda luându-l pe David de braț.

-Poftim?! Asta îmi mai trebuia! După ce aproape că m-a strâns de gât pentru că nu am vrut să îi iau rochia roșie din prima când m-am dat drept iubitul lui, acum să devenim rude! Geme ofensat unchiul David ducându-și mâna la gât.

-Ah, fii fericit că ai scăpat! Nu tu ai fost victima mărgelelor lui! Afurisite de bijuterii de femei.. de aceea nu îi iau decât coliere și lănțișoare fine Heavenei. În caz că mai trec prin așa experiență, să se rupă repede! Spune tata luând-o în brațe pe mama.

-Dragule, colierele fine nu doar că se rup repede, dar pot trece și foarte ușor prin piele spre traheea ta la un unghi destul de bun. Chicotește mama făcând ca zâmbetul tatei să moară brusc.

-Dumnezeule femeie, de ce ai ținut morțiș să te las să termini medicina? Geme tata cu ochii mari spre mama înghițind în sec un nod din gât. Și de ce dracului am acceptat așa ceva? Erai foarte bine doar cu mine, te puteam învăța chiar eu toată biologia de care ai nevoie. Rânjește dintr-o dată tata pervers, făcând-o pe mama să prindă o culoare roșiatică în obraji.

-Eden, nu fi măgar! Sunt și copii mai mici aici! Geme mama frustrată bătându-l în piept cu palmele pe tata.

-Vreau și eu să învăț biologie.. Se aude pe neașteptate vocea micuțului de Joshua, fiul mătușii Miranda și al unchiului Anthony, apărând pe holul deja destul de aglomerat ținând-o de mână pe micuța Glory, a mătușii Amanda și a unchiului David.

-Nicio grijă puștiule! Te învăț eu biologie destulă, mai așteptăm câțiva ani cât să putem purta conversația aceea. Rânjește unchiul Anthony făcând jurământ pe degețel cu micuțul, la cerința acestuia.

Dacă este vorba de degețel, este groasă treaba! Și asta nu a sunat deloc bine...

-Oh, nu! În cazul acesta, fata mea nu va sta prin preajma lui Joshua prea mult timp mai târziu, dacă tu îl vei educa pe băiat după cum te taie pe tine capul! Știu ce îți bate creierul amice, nu vreau să risc nimic! Sare alarmat unchiul David apucând-o pe Glory și trăgând-o în brațele sale.

-Haide, David! Nu sunt chiar așa de rău! Își pune de data aceasta unchiul Anthony brațele la piept, luându-l pe băiatul său pe umeri.

-Aha, știai că urma să te căpăcesc așa că ai luat puștanul pe post de scut! Foarte matur din partea ta, ce mai exemplu de tată demn de urmat! Mi se lipesc pleoapele când te privesc! Murmură unchiul David bosumflat, trăgând-o pe mătușa Amanda spre living, fiind urmați îndeaproape de către unchii Matthias și Tristan, cei doi gemeni Melody și Marshall.

-Băieți, eu încă sunt sub câine! Strigă pe neprevăzute Demon, surprinzându-ne pe toți, astfel că tresărim puternic.

-Vodkă! Ridică Anthony tonul iar câinele se dă jos de pe Demon luând poziția "șezi".

-Cum ai.. de ce câinele... Nu înțeleg! Spune Demon în timp ce se ridică.

-L-am învățat câteva comenzi după băuturile alcoolice. Replică înapoi Anthony.

-Sunt sigur că a văzut cum te manifestezi după băutura respectivă și doar te imită! Într-adevăr că la Whis... băutura aceea ești tare pupăcios și cu chef de dans! Râde tata bătându-l amical în piept cu pumnul pe unchi.

-Da, ironizează-mă! Râzi de necazul omului! Se retrag și restul înapoi în living după spusele lui Anthony și rămânem doar eu și Demon pe hol.

-Dacă ajută la ceva, mi te imaginam pe tine deasupra mea în locul puricosului! Mereu mi te-am imaginat lângă altcineva cât nu eram liber, acum mă bucur că mi-ai păstrat locul și că mă poți închide în inima ta, iubito!

Păcatul lui Demon✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum