خوشه ويستى له تا ريكيدا

871 51 11
                                    

سه ره تا سلاو من زور باش نيم له كيبوردى كورديدا ئه مه وى به لاتيني بنوسم كيشه هه يه 😊

Cherokakae mn lasar hawriy dast baza mn wam pi xoshtra zor bakme cherok anusm lasar kchu kur zeatr kuru kur awan baeakawa jwantrn .😁

Ei basha badast ba cherokaka bkam sarata wak tezarik base akam 🇰🇷🖕

"Baekhyun kurike zor jwanu qshta ,

"Aha sehun kurike qoza balam pitcha 🤭bo wam wt.

"Baekhyun "appa atawi bm bene¡

"Sehun ari chand jarm wt namawi bt benm tinagae "Baekhyun said,

Bawka mn kare wam nakrdwa bawart nakrd wanea,baekhyun said,

Sehun xoshm awiy (. )ba ama nhine bi ta xwindnawa.😁

Kai ,baekhyun to bashe waea dangt xrapa shtik bowa,

Awanda basa bo tezar hewadarm la xwindnawae chizh wargrn chawariy comment wa astera akam atrsm bom ni earmatem ban ta bahiz  bm . supas . bo zaneare mn exo l.😍😘

baekhyun korika zor jwana shiwae la kch achi rasta jwana balam la zheanike xoshda nea bawke Baekhyune xosh dawi balam labar karakane grengeake wae pinada boea baekhyun zorbae katakane lagall hawrikane dabata sar bawke baekhyun xawan bazrganike gawraea wata baekhyun korike dawlamanda.

Baekhyun " appa amro achma darawa lagal hawrikanm boea drang agarimawa .basha bawkm kay agae lamn bowa la bar kar , baekhyun said.

Baekhyun , lagal ki broma darawa wa bashtra batanea bm awa xoshtra.

Chom bo awae tozi lagarma najatm bi bigoman ice cream chum dargakam krdawa nam awest daneshm amawes la darawa bexom chuma lay jamaka saerm akd taku danaeakean halbzhirm baraste hamuean zor xosh dearn danaeakeanm halbzhard bigoman chocolata law kata kasik la tanesh tmawa rawastabo jzdanakame frand mnesh ramkrd badwae da.

Mr , bo kwi ae chocolatakat.

Sehun said, awa che ruy dawa , basarsurmanawa saere akrd.

Baekhyun,ax jzdanakam bo bgarinawa hie wara ramaka,baekhyun mandu bu,
Esta che bkam chon ice cream bkrm.
Baekhyun garaeawa bo shwinakae xoy wa labardam dukane ice cream aka wastabo dae wt "chon atwanm bekrm lakati hamu parakae li brdm aw bi aqla .

Sehun awe bene wa breare da buy bkri -zor mehrabana qlakam ❤️

Wa chu bolae ice cream akae labarambare ragr ,waku pie bli lim wargra.

Baekhyun saere krd balam wte ha.....
Sehun, lime warbgra.
Baekhyun , mn piwestm baearmate to nea xo mn hazhar nem atwanm bekrm.
Sehun ,azanm hazhar net balam benem ka jzdanakatean dze boea lime warbgra.
Baekhyun ware grt wa pie wt rat chea law baxchaea kami daneshen.
Sehun, basha ba kamik dabneshen wara balira daneshen.
Awan danesh tn.
La kate qsa krdn.baekhyun sarnje da la sehun ka sehun ice creamakae naxwa.
Baekhyun, boche naxoy.
Sehun, pim naxuri.lakati lanaw aw qsana dabun mndalik ice cream akae ladast kawta xwarawa wa agrea.
Baekhyun saere krd halsaw he xoy pi da.
Law kata sehun saere krdu wte ,boche he xott pi da mn amda pie mn namaxward.
Baekhyun,madam waea he xotm pi bda.

Pash du katzhmir

Baekhyun dwae awae lagal sehun jea bowa supase krd.
Balam sehun pie wt supasm maka la jeate awa bba bahawrim.
Baekhyun qbole krd. Wa zhmarae mobaelakae xoy pi da.

Baekhyun aw shawa garaeawa bo malawa wa breare da waz lakare bawke bini aeawi karik bka chunka la mal bizarabi.
Wa ka bawke hatawa chwa lae ladargaeda wte bawka atwanm bim.
Appa" balli wara.
Baekhyun"bawka mn waz la karakae to dinm amawi bo xom kar bkam.
Appa" boche waz dine aea karakat pi xosh nea .
Baekhyun " balli.
Appa"basha badlle xot bka balam atawi ch karik bkae.
Baekhyun "jari berm li nakdutawa.
Appa mn achm axawm hecht piwest nea.
Appa"naxir bro bxawa.
Baekhyun "chonm bam dsieo appa .
Appa"chonm bam dsieo baekhyun. 🙃Wata shawshad 😅

Dazanm parte eakam tuzak naxosha awa lo hamu dami waea.blam partakane tr xosh abn.
Chawariy parte dahatu bn balam zorm pi achi.

له تاريكيدا ،in the dark ness Where stories live. Discover now