Bölüm 1

28 3 2
                                    

Multimedya:Melek (Barbara Palvin)

Melek'ten

Gene lanet olası alarm... Ah, cidden sabah kalkmak çok zor. Sadece benim için mi böyle bilmiyorum. Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Melek Gece Soysal. Küçükken lanet olası kaza yüzünden (lanet yağdırmaya bayılıyorum bu arada) annem ve babam vefat etti hem de benim doğum günümde. 5 yaşındayken ölmelerini kaldıramasam da artık alışıyorum. 17 yaşındayım ve bazı şeylerden eksik kalsam da hayatımı kusursuz yapmaya çalışan insanlar var. Bunları düşünürken alarmı kapattım ve lavaboya gidip işlerimi hallettim. Bugün okulun ilk günü ve benim hayatımı kusursuz yapmaya uğraşan canım abim beni ve kızları (Ezgi ve Cansu) özel bir fen lisesine yazdırmış. Aşağı indiğimde kızlar masayı donatmışlardı.

Ezgi: Günaydın

Cansu: Günaydın

- Günaydın canlarım

Ezgi: Pijamayla mı gitceksin okula?

Ah cidden aklımdan çıkmıştı. Tam yukarı çıkıp değiştirmeye giderken zil çaldı. Bilin bakalım kim geldi. Biricik ve canım abim Ateş Soysal. 

Ateş: Galiba bazıları ilk günden okulu kırmayı düşünüyor. Ben de sizi çalışkan cici kızlar sanardım.

Cansu: Yok Ateş abi bizde şimdi çıkıyorduk.

Üstüme uygun bir şeyler giydikten ve makyaj yaptıktan sonra aşağı indim. Çanat aradığım sırada abimin evden çıktığını fark ettikten sonra arabamın (Nissan Qashqai) anahtarını aldıktan sonra kızlara işaret edip çıktım. Bindiklerinde okula sürdüm. İndiğimizde ihtişamlı bir okulla karşı karşıyaydık. İçeri girdiğimizde kenarlarda çardaklar vardı. Herkesin kendine özgü bir grubu vardı. Bizim gruba ihtiyacımız yoktu biz zaten bir gruptuk. Bunları düşünürken müdürün odasına gelmiştik bile. 

Müdür: Hoş geldiniz kızlar

Hepimiz: Hoş bulduk

Galiba hiç daha önce bu kadar genç bir müdür görmemiştim. Gittiğim eski okullarda müdürlerim ya yaşlıydı ya da orta yaşlı ama bu adam abimden en fazla 3 yaş büyüktü. Neyse...

Müdür: Hepiniz aynı sınıfta ve FL10-E'de olacaksınız.

Teşekkür ettikten sonra sınıfımıza doğru çıkacaktık ki bir dakika biz sınıfımızın nerede olduğunu bilmiyorduk. Of, sormayı da unutmuştuk. Neyseki  karşımızdaki çocuk 

-Galiba yeni kızlar sizsiniz?

-Evet

-Ben okul başkanıyım okulla ve yeni gelenlerle ilgileniyorum. Sınıfınız FL10-E ,bu taraftan.

Bizi sınıfa kadar götürdükten sonra teşekkür edip sınıfa girdik. Maalesef 3 kişiydik ve ikili sıralar vardı yani birimiz tanımadığımız biriyle oturacaktı ve o ben oluyorum. Herhangi bir sıraya çantamı koyduktan sonra oturup hocayı beklerken sınıfa kalanları da gelmişti. İki kahverengi gözlerin sahibi

-Orası benim yerim ufaklık kalk yerimden uğraştırma beni.

Al işte dakika bir gol bir. Tam kalkmaya yeltenirken etrafıma bakındım ve hiç yer olmadığını fark ettim.

-Ama hiç yer yokki.

-Sence bu benim sorunum mu baş belası?

İnledikten sonra hocanın geldiğini fark edip daha sonrasında oraya oturmam için uyarması cidden büyük bir rezillik. Zafer bakışları atarken o iki kahverengi gözün sahibi beni hiç sallamıyordu. O arada hocamız kendimizi tanıtmamız için tahtaya çağırdı.

-Melek Gece Soysal

-Ezgi Tezcan

-Cansu Kaya

Öğretmenimiz teşekkür edip bizi yerimize oturtururken sarı saçlı kızın ayağını kaldırıp bana çelme takması ve benim arkada olan sırama doğru uçmam. Ah utanç kaynağı olmaya bayılıyorum. Bütün sınıf gülerken zil çaldı. Bilsin ki o ... benim elimde kalacak.

Umarım beğenirsiniz ilk bölüm için çok heyecanlıydım ama umutluyum sizi seviyorum kuzular. Oylamayı unutmayın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Poyraz'ın MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin