*1.Rész*

8 0 0
                                    

Reggel a szörnyű ébresztőm hangjára keltem.Nagy nehezen kimásztam ágyamból.Anyukám egy finom reggelivel várt.Miközben a reggelimet majszoltam az anyukám folyamatosan azt kérdezte hogy, mit csináltam olyan sokáig.

-Semmi különöset... Csak az iskolaújságba írtam egy cikket..-Mondtam és ettem tovább a reggelimet...

-Oh.. Értem kicsim. De most inkább siess mert lekésed a buszodat..-Mondta Anya és elvette előlem a reggelimet.. 

-Jól van.. Megyek.. -felkaptam a táskát a hátamra és indultam a busz felé.

A buszon olvasgattam a cikket. Gondolkoztam hogy a tanárnak hogyan adom oda a cikket..

Miközben a cikkem olvasásával foglalkoztam addig a haverom oda ült mellém.

-Hali! Mit olvasol olyan hevesen? -Kérdezte Dávid.

-Oh.. Szia. Csak a cikket.. Az iskolaújságba. -Mondtam.

-Megnézhettem? 

-Hát... Nézd csak.. 

-Hmm.. Érdekes...

Miközben Dávid a cikkemet olvasta megérkeztünk a suliba. Leszálltunk és bementünk.

Irodalom volt az első óra. A tanár az óra végén mondta hogy az iskolaújságba ne felejtsétek leadni a cikkeket. Az óra után hevesen oda adtam a cikkemet a tanárnak aki örült hogy végre én is beadtam egy cikket.

*1 hét múlva*

Szokásos reggeli rutinomat végeztem. De érezhetően izgultam melyet Anya is észrevett.

-Szivem. Mi a baj? 

-Semmi nincs Anya. Csak izgulok hogy a cikkem bekerüljön az iskola újságba.

-Én is reménykedek.. -Próbált Anya megnyugtatni.. -De most siess a buszhoz.

-Okés! Szia! -Kifutottam az ajtón és mentem a buszhoz.

A buszon szokásosan Dáviddal beszélgettünk.Mikor megérkeztünk felmentünk az újságos gyerekhez.

-Tessék csak Tessék! Itt az új újság!

Odamentünk Dáviddal (Aki a szerkesztőség egyik tagja) Elvettük az újságot.

Az első oldalra lapozva,az én cikkem díszelgett. Nagyon boldog voltam. Eközben Dávid tovább lapozza az újságot és kicsit idegesen odajött hozzám gratulálni..

Ebben a pillanatban odajött Lilla. 

-Te vagy az Ádám gyerek? -Kérdezte Lilla 

-Igen... -Feleltem.

-Szóval... Azt állítod hogy a csapataink dopping szereket használ? 

-Öhm... Igen.. Az öltözőben beszéltek róla.. -Feleltem kicsit megszeppenve.

-Kis srác... Tudod hogy nagy bajba fogsz kerülni.. A csapatot felfogják függeszteni.. Csak miattad.. Szóval ne várj semmi jót.. -Mondta Lilla.. Majd elindult az osztályterme felé.

Ezek után én is elindultam az osztálytermem felé. Az egész nap csak gubbasztottam.

Utána hazamentem és készültem a Bulira amit Luna tartott.


  

A diákújságíróDonde viven las historias. Descúbrelo ahora