Dupa ce am auzit ce mia zis acea femeie mai invirsta ,am stat pe ginduri,si miam adus aminte ca in copilarie eu,Yesica,Paola, Ximena si Vanessa ne bateam joc de fata vrajitoarei de Aníbal.Noi nu o suportam asa ca intro zi iam taiat parul si iam pus in cap sare iodata.
Noi am fugit toate 5 fericite, dupa ce sa trezit Laura a început sa strige si ne blestema cum voia ea.
Si de aici a venit ghicitoarea.
5 oceane de lacrimi
5 oceane pline de singe
5 cranii...
Dar nu inteleg un lucru eu am 2 gemene iar restul prietenilor mele au cite o fiica.
Anul trecut a murit fiica Vanessei,Adriana din cauza unei explozii din casa mea ca eram plecata si Yesica vrea sa se razbune pe mine si a pus o bomba.
Anul acesta fata Paolei a fost gasits intro prapastie moarta.
Si tot in anul acesta a dispărut fata Ximenei, Valentina desi o cautam toate suntem disperate.
Trebuie sa-mi iau gindul de la acest blestem nu-i voi spune lui Chris se va ingrijoara pentru noi si pentru Catalina si Lucia si nu vreau asta ca sa parem niște nebuni.Am intrat in casa si tot cu gindul acesta.Se apropie Chris de mine:
Chris-Ema ce tia zis acea femeie ce a vrut?
Eu-Nimic, doar mia zis ca avem o familie frumoasă, nimic mai mult.
Chris-Si de ce tia luat atita ca sa intri in casa.
Eu-Imi aduceam aminte momentele petrecute aici.
Chris-Haide sa mincam, dupa ne culcam.
Suntem obosiți.
Eu-Dar unde sunt fetele.
Chris-Sunt in patutul lor au adormit.
Eu-Aaa,bine😝😝Dupa ce am luat cina împreună.
Chris a mers sa se culce,dar eu am ramas sa string masa.
Si tot cu acel gind am ramas in cap
Trebuie sa-mi apar ambele fiice.
Dar nustiu ar fi mai bine sa-i spun lui Chris.
Da voi merge sii voi spune adevărul.Pov.Chris
De cind am venit acasa Ema este ingrijorata si cind vorbesc cu ea,ea se gindeste cu totul la alt ceva.
Trebuie sa aflu ce e cu ea chiar in sceasta seara.
CITEȘTI
Blestem sau Iubire. ,,CNCO,, Vol 1
RomanceSunt 5 fete 5 prietene doar inafara de Elena aceste 5 fete sunt Ema,Yesica, Ximena,Paola, Vanessa.Aceste 5 prietene sunt blestemate deoarece in copilărie isi băteau joc de o fata Laura dar ele vor afla acest lucru cind Paola va fi in închisoare.Dar...