Am observat pe masa lasind un bilet unde scria acest mesaj cumplit.
Biletul/
,,Daca nu esti a mea nu esti a nimanui-C,,
Ce a vrut sa insemne acest bilet,incep sa ma t
em de Chris.Am gasit biletul abia ziua urmatoare,Joel nu trebuie sa stie de asta,va anunta imediat politia sa cerceteze,dar eu nu vreau sa implic treaba cu politia,aceasta problema este intre mine si Chris,trebuie sa o clarificam intre noi,cred eu trebuie sa cercetez imi va lua ceva timp pentru asta,dar trebuie sa lupt pentru fericirea mea,iubirea mea si pentru Daiana.Cine stie ce ii poate face fetitei mele,poate el a devenit dependent de droguri,cine stie trebuie sa iau legatura cu el in cel mai scurt timp,stiu ca ma vrea pe mine,dar voi vedea pina unde va ajunge cu aceasta treaba.
Am fost eri si am rapito pe Daiana,dar pina la urma e copilul meu.Am dreptul sa stea cu mine sunt tatal ei.Dupa acea zi in care Emma a pus capat relatiei noastre nu am mai tinut legatura cu sorsa cea profitoare ca sa ma indeparteze de Emma,Femeia aia a devenit foarte pericuoloasa.Eu mam schimbat destul de mult,am iesit din trupa chiar in acea zi locul meu nu e in muzica ci in,razboiul pe care o sal am cu Emma,ea nu stie cine sunt inca,nu ma cunoscut cu adevarat.Daca ea nu a mea nu va fi a nimanui,vom duce o lupta grea.Ii voi distruge toata fericirea,ii voi rani persoanele dragi.
Am iesit eu cu copii,la o inghetata,de citeva zile nu iam luat in seama numai Joel .
Joel merge la concerte,eu cercetez,poti sa zici ca copii ăștia nu au parintii,ramin cu bona cînd suntem plecați,Joel cind e acasa are nu mai el grija de copii.
Cind vrea sa vorbească Joel cu mine eu il resping.
Nu sunt acasă mai tot timpul,am renunțat la muzica pentru un timp, mi-am luat un apartament secret unde lucrez si cercetez.Sa făcut seara.
Mergeam cu mașina pe drum,si o masina Vine cu o viteza maximă spre mine,in acel moment imi era gindul doar la copii ce stateau speriati in spate.
Am oprit mașina repede,iar cealaltă mașină sa oprit in dreptul meu, mi-a lasat un bilet cu acest mesaj:,,Jocul abia incepe iubire-C,,
Si la mine a început de mult.
CITEȘTI
Blestem sau Iubire. ,,CNCO,, Vol 1
Lãng mạnSunt 5 fete 5 prietene doar inafara de Elena aceste 5 fete sunt Ema,Yesica, Ximena,Paola, Vanessa.Aceste 5 prietene sunt blestemate deoarece in copilărie isi băteau joc de o fata Laura dar ele vor afla acest lucru cind Paola va fi in închisoare.Dar...