•love at first sight/ben hardy•

425 17 3
                                    

Age
Annie: 20
Ben:23

Place
Uk

Story
Annie vyhrála cenu. A má možnost se jet podívat na natáčení filmu Bohemian Rhapsody. Co se stane? Čti!

„Cenu za nejlepší projekt o skupině Queen vyhrává........Annie!!!" Jo to jsem já. Asi před měsícem jsme dělali projekt ve škole a já jsem navrhla téma - Queen . Většina lidí naštěstí souhlasila ,takže jsem byla ráda. Fakt hodně jsem na tom makala ,protože jsem věděla co bude hlavní cena. Hlavní cena byla zájezd do Anglie a podívat se na natáčení filmu Bohemian Rhapsody. Ještě jsem si o tom nic moc nezjišťovala ,ale teď už asi budu muset. „Joooo,dala jsi to holka!"probrala mě z myšlenek moje nejlepší kamarádka Ashley. Došla jsem rychlejším krokem k pódiu kde stála ta paní co vyhlašovala vítěze. Dala mi něco jako kartičku ,kde bylo napsané co jsem vyhrála a něco o tý Anglii. „Gratuluji Annie."řekne paní a stiskne mi ruku. „Děkuju."usměju se a docupitám zpátky k Ashley. Ash bohužel skupina Queen moc nepřitahuje ,takže ten projekt nebyl uplně dokonalý, ale ona to věděla a držela mi palce ,protože ví ,že je mám ráda. Hned jak jsem přišla domů ,oznámila jsem to rodičům, kteří mě v tom také podporovali a byli rádi ,že jsem to vyhrála.

Odjezd do Anglie
Jelikož jsem nebyla sama kdo ten projekt vyhrál ,tak nás jelo asi pět. Nějací dva kluci a my tři holky. S holkama asi budu na pokoji a protože jsme jeli autobusem a do Anglie je to fakt dálka ,tak jsme se za tu cestu zblížily. Jmenujou se Alison, Jassica a Ella. Jsou opravdu moc fajn.
Když jsme přijeli do Anglie ,hned jsme jeli k hotelu ve kterým budeme měsíc, ano ,budeme tu měsíc. S holkama jsme hned po tom co jsme dostaly klíčky běžely k našemu pokoji. Otevřely jsme dveře a všechny tři jsme tam jen stály a koukaly. „To je strašný."ozvala se Alison a já musela jenom souhlasit. Jako nebylo to nejhezčí ale taky ne nejhorší ,ale čekaly jsme něco lepšího když tam budeme měsíc. „Tak to bude super měsíc."zasmála jsem se a holky se mnou. Když jsme si vybalily věci ,tak jsme si přečetly dnešní program. „Cože to natáčení bude až ve 4 ?"řekla naštvaným hlasem Jessica, protože bylo teprve 11 hodin. „Tak to tady nejdřív můžeme omrknout ne?"zeptala jsem se. Holky souhlasily a tak jsme šly i pro kluky ,ale oni nechtěli ,takže jsme vyrazily bez nich. Šli jsme do nějaké kavárny a asi dvě hodiny jsme tam byli. Pak jsme si ještě došli na oběd a pomalu jsme se šli připravovat na natáčení. Já jsem si asi čtvrt hodiny vybírala oblečení a nakonec jsem si vybrala toto:

 Já jsem si asi čtvrt hodiny vybírala oblečení a nakonec jsem si vybrala toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Holky neni to moc?"zeptala jsem se a všechny se na mě otočily. „Vůbec ne, vypadaš dobře."řekla Ella. „Vy taky vypadáte dobře."usmála jsem se na ně. Po dlouhé cestě jsme komečně dorazili k nějaké budově. Tam jsme se domluvili, že kluci půjdou za paní ,která stála u stolku a zapíšou nás a my holky to pujdeme omrknout. „Ou ,tady jste." Vykřikl za náma mužský hlas. Rychle jsme se otočily a uviděly jsme muže ,který velkou rychlostí mířil k nám. Očividně to tady zná tak jsme se nechaly vést. „Teď jděte tudy a tam zatočte v pravo a budete u natáčení."řekl s úsměvem pán. Tak jsme ho poslechly a šly jsme mezitím nás dohnali kluci. Asi jsme někde odbočili špatně. „Tak dost ,rozdělíme se ."řekla jsem a všichni souhlasili. Rozdělili jsme se a já šla dlouhou chodbou a pak jsem zatočila a do někoho jsem silně narazila a spadla jsem na zem. „Au. To si děláte prdel." Chytla jsem se za hlavu. „Omlouvám se." řekl po chvilce čumění na mě blonďák. Natáhl ke mně roku a já ji přijala. „Ještě jednou se omlouvám ,neviděl jsem vás."usmál se na mě. Byl docela hezký. „Jo to je jedno, já už musím jít."otočila jsem se a rychlým krokem jsem odešla a ještě jsem slyšela jak na mě něco volá ,ale nevnímala jsem to. Zazvonil mi mobil ,volala mi Jess. „Jsme tady! Přijď za náma ,jsou to dveře čislo 22."a zavěsila. Dorazila jsem za nima a když jsem se koukala jak hrají ,všimla jsem si toho blonďáka jak se na mě usmívá a počkat...on tam taky hraje?! „No koukněte na ně, ten blonďák je moc hezkej."slintala Jessica. „Jmenuje se Ben Hardy."usmála se Ella. Asi si to googlila. „Já musim na záchod."nečekala jsem na jejich reakci a rychle jsem odešla. Nepotřebovala jsem na záchod ,ale styděla jsem se za to ,že jsem na něho nebyla moc milá. Opláchla jsem si tváře studenou vodou ,která mě trochu probrala. Vyšla jsem ze záchodu a na proti mě stál blonďák ,kterého jsem se fakt lekla. „Promiň nechtěl-"nestihl to doříct protože jsem ho přerušila. „Ne, já se ti omlouvám ,že jsem na tebe byla nepříjemná."dořekla jsem a hluboce jsem se mu koukla do očí. On na mě jen koukal a kývl. Nevěděla jsem co říct tak jsem ho obešla a chtěla jsem odejít ,ale jeho silná paže mě přitáhla zpátky. „Jak se jmenuješ?"koukal mi hluboko do očí.
„Annie."řeknu neutrálním hlasem a on konečně pustí moji ruku. „Já jsem Ben. Ben Hardy."usmál se a já taky. Pak jsme se spolu vrátili na natáčení a celou dobu jsme si povídali. Je fakt milý.

Ben
Přišli jsme spolu na natáčení a já šel zrovna na scénu. Když jsem se kouknul na Annie zrovna se na mě usmála. „Jo tak ty takhle Bene jo?"řekl Joe když mi pomáhal s bicí. „Máš s tim snad nějaký problém?"zeptal jsem se ho. „Nee, jen jsem ti chtěl říct že je dobrá."řekl a začal se smát. „Já vim ,že je dobrá."řekl jsem, protože jsem se do Annie asi zabouchnul. Asi láska na první pohled.

Annie
Takhle jsme chodili na natáčení každý den. S Benem jsme byli už párkrát venku a jsou z nás dobří kamarádi. Do Ali se asi zakoukal Gwil , a Jess je uplně poblázněná Benem. Jo Benem. Seznámili jsme se se super lidma a byli jsme i na pár večírcích. A dnes natáčení bylo ukončeno a čekala nás poslední párty , a za týden už jedeme domů. „Omg Jess tobě to sluší."řekla jsem. „Myslíte ,že se budu Benovi líbit?"zeptala se. Na to jsem nemohla odpovědět. Nevím proč ,ale asi to je tím ,že jsem k Benovi taky začala něco cítit. Zvedla jsem se a šla jsem se připravit. Vzala jsem si tohle :

Protože se tam musí mít šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protože se tam musí mít šaty. Vyšla jsem z koupelny a holky na mě divně koukaly. „Co je?"usmála jsem se nervozně. „Takhle jsem tě v životě neviděla."usmála se na mě okouzleně Alison. Má pravdu. V životě jsem si na sebe nedala šaty a nikdy nenosím výstřihy. Ještě jsme se tam asi půl hodiny lichotily a pak jsme šly. Limuzína nás dovezla před budovu kde už byla slyšet hudba. Dneska jsem Benovi chtěla říct co k němu cítím ,protože jedu za chvíli domů a on se to musí dozvědět. Když jsme ale vešly dovnitř uviděly jsme jen Gwila s Joem a Rami tam byl taky. „Kde je Ben?"zeptala jsem se Gwila. „Prej tu nechtěl být kvůli tobě nebo co."řekl. Ve mě to hrklo. Nenápadně jsem se vyplížila na záchody a chvilku jsem tam jen tak stála a brečela. Prostě jsem mu dneska chtěla říct ,že ho mám ráda víc jak kamaráda a on nepříjde. Ani nevim co jsem mu udělala. Utřela jsem si řasenku a vyšla jsem ze záchodu. Někdo mě ale chytl za paži. Byl to Ben. Koukla jsem se na něj s uplakanýma očima a jemu zmizel usměv ze rtů. „Co se stalo?"zeptal se mě ustaraně. Já jsem se mu vytrhla. „Já se ti dneska celý den snažím říct ,že tě miluju a ty si ani -"začala jsem si uvědomovat co jsem řekla a tak jsem se na něj jen koukla. „Ale ty bys mě stejně odmítnul protože tě chce Jessica a ty jí chceš určitě taky a -" opět jsem nedokončila větu ,protože mě Ben umlčel polibkem. „Já tě taky miluju. Jess jsem nikdy nechtěl. Jen tebe."řekl a dal mi znova pusu a z pusy se stalo líbání...a blah blah blah. O pár měsíců později jsem stala u oltáře s mužem který čekal na jediné slůvko. „Ano."řekla jsem šťastně. Nyní jsem Annie Hardy a jsem asi nejšťastnější ženou na světě.

Takže tenhle příběh je pro Queen_Anu 💌 Doufám že se ti to líbí.😊A omlouvám se za spoždění. Kdyby jste někdo měl návrh na další příběh, napište mi. Ily❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 24, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

•everything•Kde žijí příběhy. Začni objevovat