Bu kişi Bay Kim'di.Baya bir şaşırmıştım ve Jimin'in elleri hala belimdeydi."B-baba!".Jimin'in sesiyle kendime geldim ve hemen doğruldum."Ah teşekkür ederim.Ş-şey Bay Kim.." "Açıklama yapmana gerek yok Haneul!".Bay Kim'in bu sesi beni ürkütmüştü.O kızgınlığı iliklerime kadar hissettim.Bay Kim yavaşça Jimin'e doğru yaklaştı ve okkalı bir tokat attı.O an donmuştum..Sanki bana vurmuşlar gibi acımıştı yanağım.."Ben sana demedim mi Helen'dan son-" "Benim kiminle olduğum seni çok ilgilendiriyorsa bundan 5 yıl önce yanımda olsaydın.." Jimin'in ağlamaklı çıkan sesi beni üzmüştü.Ben hala yerimde donmuş beklerken Bay Kim sert ve yüksek çıkan sesiyle bağırdı "SEN NE ZAMANDAN BERİ BANA,BABANA KARŞI ÇIKIYORSUN?" "Benim h-hiç babam olmadı ki..Meğersem ben babamı,babam olduğu gün kaybetmişim.." Jimin'in dolan gözleri beni çok etkilemişti.Onu daha önce hiç böyle görmemiştim.Zaten 3 gündür falan tanışıyoruz.Bay Kim tekrar konuşmaya başlayacağı zaman ben ondan daha önce davranıp konuştum "Bay Kim bakın aile meseleleriniz beni ilgilendirmez.Yağmur yağdığından dolayı hızla eve gitmek için koşturuyordum.Koşuştururken Jimin'e çarptım,o da beni düşmemem için tuttu.Yani sandığınız gibi biz sevgili değiliz..".Bay Kim dikkatle bana bakarken Jimin'de 'ben nerden JİMİN oluyorum JİMİN BEY'E noldu?' der gibi bakıyordu.Umursamadım. "Bak Haneul biliyorum Jimin'e karşı yanlış davranışlarda bulunmuş olabilirim ama-" "Sen bana ne zaman düzgün davrandın ki?" Jimin'in titrek çıkan sesiyle duygularım karışmıştı.Ne olmuştu da Bay Kim gibi bir babayla kavga etmişlerdi?O hep iyi davranırdı ve kimseyi üzmemek için elinden gelenin en iyisini yapardı.5 yıl önce..5yıl önce ne olmuştu?
................................................................................................................................................................
*5 YIL ÖNCE*
Jimin'in Helen isminde bir sevgilisi vardı.Çok iyi anlaştıkları söylenmezdi.Sırf babası,Helen'ın babası ile ortak olmak için Jimin'i zorlamıştı.Helen ise gıcık,şımarık ve cıvık bir kızdı.Zenginliği ile hava atar,kendisinden küçük olanlara işini yaptırır ve kendisinden düşük bütçeye sahip kişilerle dalga geçer,onları ezerdi.Zorla sevgili olan Jimin,halbuki hayatının aşkını yıllardır bekliyordu.Ama Helen ile sevgili olduktan sonra asla aşka inancı kalmamıştı.İçinde yanan aşk alevi sönmüş,geriye külleri kalmıştı..
Jimin bir gün yürüyüşten dönerken,Helen ile bir erkeği sarmaş dolaş görmüştü.Öpüşüyorlardı..Jimin her ne kadar Helen'ı sevmese de kırlmıştı ve psikolojik sorunlar yaşamıştı.Çünkü ilk defa bir sevgilisi olmuştu.Güveni kırılmıştı..Bu olaydan sonra Jimin Helen'dan ayrılmış ve bir daha asla görüşmemişti.Ama Helen daha da ileriye giderek,arkadaşlarına ve ünlü olduğu sosyal medya cemiasında Jimin yüzünden ayrıldıklarını çünkü Jimin'in onu aldattığını söylemişti.Herkes Jimin'e nefret söylemlerinde bulunuyordu.Çünkü Helen,zengin bir kızdı ve herkes onu severdi(şuan sizin nefret ettiğinizi biliyorum).Bu olay üzerine babası Jimin'i evden atmış ve gidip başka bir yerde kalmasını söylemiştir.Jimin bu olay üzerine daha da üzülmüş ve tekrar psikolojik sorunlar yaşamaya başlamıştır.
Acaba Jimin,Haneul'u gördüğünde alevi sönen aşk ateşi tekrar küllerinden doğacak mı?
................................................................................................................................................................
Eve geldiğimde Tyuzu'yu arayıp,bugün bizde kalmasını ve film izleyebilceğimizi söyledim.O da teklifimi kırmadan kabul etti.Tyuzu geldiğinde mısır patlatıp,pijamalarımızı giydik.Bir film açıp izlemeye başladık.Filmin daha ortalarındayken,kapının çalmasıyla ikimizde irkildik.Ben kapıyı açmaya gittiğimde Tyuzu'da filmi durdurup arkamdan gelmişti.Kapıyı açtığımda karşımda bir adet sarhoş Jimin görmeyi beklemiyordum.Neredeyse üstüme düşecekti ve düşmesini istemezdim!"J-jimin senin ne işin var burda?Üstelik saat gecenin 12'si!" sorduğum soruya karşılık bir cevap beklerken Jimin'in ağzından 'babam..' kelimesi döküldü.Sonra hafifçe sırıttı."Babam beni hiç s-sevmedi.." "Jimin lüt-" sözümü kesen şey onun dudaklarıydı..O kadar sıcaktı ki nefesi..Sanki ayaz günü gelen bir güneş gibi sıcaklık veriyordu..Tyuzu hemen odaya kaçmıştı.Jimin dudaklarımdan ayrıldıktan sonra yüzümü incelemeye başladı.Sonra gözlerini yavaşça kapattı ve başını omzuma koydu.Onun o sıcak nefesini şimdide tenimde hissediyordum.."J-jimin n-ne yapıyorsun?" "Sevdiğim kadının kokusunu içime çekiyorum.." "Jimin ben senin s-sevdiğin kadın mıyım?".Şaşkın şaşkın cevap beklerken ,başını kaldırdı ve kısık gözlerle bana bakmaya başladı ve pişkince gülümsedi."Sen benim her zaman sevdiğim kadın oldun Min Jee..".TANRIM!BANA MİN JEE DEDİ!İNANAMIYORUM!SENDEN NEFRET EDİYORUM JİMİN!Ama hergün sana daha çok bağlanmak zorundaymışım gibi hissediyorum..Sana beslediğim bu sevgi neden?Neden sen ve ben kavramı bize çok uzak?Peki canından çok sevdiğin kadın ben miyim?Ya da herkes çok nefret ettiğinin iki katı nefret ettiğin kadın mıyım?Cevabını nerde bulabilirim?Söyle Jimin-ah beni seviyor musun?
Jimin:Herkesi sevdiğimin iki katı seni çok seviyorum Haneul..
Herkese merhaba.Hasta olduğum için kısa oldu kusura bakmayın<3