_______________________________________
•
Kada bi suze mogle pričati, rekle bi ti sve što nisam mogla ja.
Kada bi suze mogle pričati, ispričale bi priču skrivenu.Provedene noći na mom jastuku, tražile bi put da me oslobode od ove bolne istine.
Rekle bi ti za zadnje lice koje vidjele su pred mojim očima, dok se topim ja.Udarila nas je nepravda.
Pričale bi put koje prošle su po njegovome tijelu.
Rekle bi ti za zadnji put kad vidjela sam ga, na kolodvoru razdvojenih duša sam i dalje stojim ja.Kada bi suze mogle pričati, rekle bi ti sve što nisam mogla ja.
Kada bi suze mogle pričati, ispričale bi priču skrivenu.Tajnu malenu, one ponijele su sa sobom.
Kada sam izgubila prvi pravi dodir,
dobila sam onaj oštri.Pričale bi o otiscima na bedrima kojih i dalje sramim se noćima.
Plivale su s vrućim kapljicama, brisale svako sjećanje bez pomaka.Kada bi suze mogle pričati, rekle bi ti sve što nisam mogla ja.
Kada bi suze mogle pričati, ispričale bi priču skrivenu.Rekle bi ti za najveći osmijeh kada vidjela bih nju.
Trčala bi mi u zagrljaj dok ja bih skrivala svaku emociju, na platnu, razlivenu.Svaki grijeh na leđima koji nosila sam, na raskrižju sam bila.
Oduvijek mila, trn u oku.
Njegova najveća ludost i njena najveća sreća.•
_______________________________________-L.