Bal yanaklım

41 0 2
                                    

Birgün 3 senedir görmediğim arkadaşım Emreyle karşılaştım. Emre o kadar iyi bir kişiliğe sahipti ki benim tek dostum oydu sadece. Ona güvenim hep sonsuzdu. Tabiki aynı şey onun içinde öyleydi. Uzun zamandır görüşmediğimiz için baya uzun sohbetimiz oldu. Emre'nin bu hayatta güvendiği tek arkadaşıyım ben. Birbirimizi çok iyi anlarız. Ve o gün Emre'yi çok üzgün gördüm.Sorunun ne olduğunu anlatmasını istedim. Bana söylediği şey kendi derdimi sana anlatıp senide üzmek istemiyorum dedi. Ama herşeyi bana anlatmak zorunda olduğunu kendi de biliyordu. Seni üzen kişi kim senin bu kadar çok canını sıkıyor ki sorusu herşeyi anlatmasına yönelik oldu. Emre sevdiği kızdan ayrılmıştı. Ben ilk başta güldüm işte ya kardeşim barışırsınız herkes böyle şeyler yaşar kavga da eder sonra diğer gün yine gülersiniz dedim. Bana söylediği sey çok kısa oldu. Ve çok anlamlıydıı. Kardeşim hani çok seversin sevdiğin kişiyle mutlu olursun sadece ve onu kaybetmeyi hiç düşünmezsin bile.İşte düşünmedim düşünemedim ve bak kaybettim şimdi ne haldeyim gör işte. Hayatım demiştim ya hani , hayatım dediğim kişiyi kaybettim ben dedi. Canım demiştim ya hani canımı alıp giden kişi oldu şimdi canım dediğim. İşte bu yüzden benim üzüntüm dedi. Sebepsizce bırakıp gitmek herşeyi unutmak kolay mı diye sordu bana . Anlatacak hiç birşey bulamadım. Sonra Emre'nin yerinde olsaydım ne yapardım diye düşündüm biraz. Çok zor bişeydi. Hani bilmediğin bir ülkeye gidersin. Ve o şehirin sokaklarında gezersin. Ve girdiğin bir sokağın sonuna kadar gidip çıkmaz olduğunu öğrenince geri döndüğümüzde çok sinir oluruz ya . İşte Emre de çıkmaz bir sokağa girip geri dönemiyordu. Sebebi o sokağa girdiği kişiyi kaybetmesiydi. Unutamayacağı tek kişiydi. O sokakta kaybettiiği sadece sevdiği değildi hayatınıda kaybetmiştii. Küçük bir çocuğun ellerini bırakınca kaybolmak korkusu gibiiydi. . . Onun bu sorunu beni çok etkilemişti. Anlayamadığım şey birlikte girilen yola tek çıkmak nedenn ?? Emre'nin bunca zamandır sevdiğine verdiği değeri , sevgisi boş mu yanii? Sevgi çok kişilik mii. ? Neden kimse sevdiğinin ona verdiği değeri anlamaz kii. Demek ki anlaşılan sevginin ne demek olduğunu kimse bilmiyor. Sevgi tek kişiliktir. Ve ömürlük olur. Hiç bir kuş kanadı olmadan uçamayacağı gibii iştee. Ama Emre'nin sanırım kimseye güveni kalmadı artıkkk.

Sevmeden önce tanıyıp güvendiği değer verdiği kişiyi kaybettiği hiçte kolay olmayacak onun için. Canından çok güvendiği kişi sonra bi bakmışsın çekip gitmiş. Ama değer verdiğin kişi senin sevgini ve değerini anlarsa zaten bırakmaz her ne olursa olsun hep yanında olurr. İşte bu hayatta artık herşeyi oyuncak yapmışlar galiba. Günde 20 kişiye seni seviyorum kelimesini kullanan kızlar ve erkekler amaç ne acaba. Adam gibi sevmek zordur. Hiç kimse sana benden daha çok değer vermez demiyorum. Kimse benim kadar çok seni düşünmezde demiyorumm. Dediğim tek sey kimse benim kadar çok sevemez senii. Unutma ki adam gibi seven birgün değil bir ömür verir sana hayatını Ball. . .

' Gamsız Hayat 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin