Wandelen

573 25 2
                                    

Taylors p.o.v

Daar zit ze dan wauw wat is ze mooi.komaan Taylor je kan het ga nu naar haar toe! Hey wacht je op mij ,ik dacht al dat je niet meer ging komen. Zullen we gaan wandelen ? "ja goed idee"zegt Hanne.

IN TAYLORS GEDACHTEN !

Zou ik haar vertellen dat ik haar leuk begin te vinden ofniet.misschien vind zij mij wel helemaal niet leuk en wat dan .

TERUG GEWOON REAL LIFE.

En vindt je het hier al leuk? "ja heel leuk zelfs alles is hier zo mooi enzo ...! " Zegt Hanne.

Ik pak haar hand vast en ze glimlacht naar mij. wat een mooie lach. na een tijdje gebabbeld en gewandeld te hebben staan we stil en ga ik voor haar staan en dan zeg ik dat ik dit heel erg leuk vind met haar en dat ik dit meer zou willen doen. ze zegt dat ze dit ook heel leuk vind en dan vraagt ze hoelaat het is ? ik kijk op mijn horloge en zeg 10:30 ! ze kijkt me met grote ogen aan en begind te brabbelen van mijn papa zij niet te laat thuis en nu heb in waarschijnlijk straf enzo maar voor dat ze haar zin kn afmaken zijn mijn lippen op die van haar ze passen als puzzelstukjes op Elkaar alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. mijn tong vraagt toestemming die ze me al snel geeft mijn handen rusten op haar billen en haat handen liggen in mijn in mijn nek . ik denk in me zelf deze avond kan echt nietwaar stuk nee wat zeg ik deze vakantie kan niet meer stuk.

IK HOOP DAT JULLIE DIT EEN LEUK HOOFDSTUK VINDEN !! LAAT ME AUB WETEN WAT JULLIE ERVAN VONDEN XXX

Vakantieliefde ft. Cameron dallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu