Ik was beschaamd. Ik keek naar Taylor. Hij was blij. Ik was ook blij? Dacht ik. Ik weet helemaal niet of ik blij was of niet. Had ik iets juist gedaan of fout. Was ik eigenlijk nu op Taylor of op Cameron.. De antwoord wist ik zelf niet .. " hey, is alles oké?" Vroeg Taylor. " oh , ja euh ik moet naar mijn kamer euhh tot morgen dan" ik begon snel te lopen, maar ik hoor Taylor achter mij roepen" Hey je hebt iets vergeten" huh? Ik had niets vergeten. Maar ik stop met lopen. Ik voel aan mijn ketting, ja hij is hier nog. Wat dan? " huh wat misschien?" Taylor begon naar mij te lopen. En geef een kusje op mijn wang en zei " dit". Ik word helemaal rood. Ik hoor hij zeggen " tot morgen babe slaaplekker en als je beschaamd dan word je heel schattig " " danku wel tot morgen "
*****
Na een lekkere douche, zit ik Titanic te kijken in mijn hotelkamer. Mijn ouders zijn al geslapen en ik zit hier te huilen .Ah wat romantich.. Ik dacht even om naar het balkon van onze kamer te gaan om even te frissen. Ik adem en kijk het mooie uitzicht. " piisstt" ik werd opeens geschrokken. Ik kijk naast mij heen en zie Cameron. Oh fuck. Zonder een t-shirt. Ik kan mij niet stoppen om naar zijn sixpack te kijken. " ja , ik weet ze zijn lekker , ik sport graag" oh gosh hij heeft ook gemerkt dat ik naar zijn sixpack staar. " hah nee hoor , ik kijk effe naar je buik om te zeggen dat daar een vlieg was ma hij is weg dus ". Wow je bent echt slecht in liegen. Ik zie Cameron hard lachen. Super nog eens een tomaat worden. " ah oké dan. Heb je plannen tegen morgen ik dacht dat we kunnen samen gaan fietsen?". Ik weet helemaal niet wat ik gaat zeggen of doen. Misschien moet ik hem een kans geven. Zodat ik ook begrijp wat ik voel voor Cameron. " nee ik heb geen plannen. Super" " ah ik ben blij , morgen zie ik jou dan he slaapwel" " ja slaapwel". Ik was blij en ik voel de vlinders in mijn buik. Had ik dit ook voor Taylor gevoeld?.
JE LEEST
Vakantieliefde ft. Cameron dallas
FanficDit verhaal gaat over een meisje genaamd Hanne. Zij gaat op vakantie met haar familie en ontmoet daar een jongen ...