Karşı daireye yeni birisi taşındı adı Steve , bize 45 yaşında olduğunu söyledi ama yüzüne bakarsanız öyle olmadığını anlarsınız. Anneme " o adam bence 45 yaşında değil " dediğimde bana hep yorucu iş yüzünden öyle dedi ama anneminde şüphelendiği belliydi.
Bu hafta sonu annem ve babam iş gezisine gidecekler. Lütfen beni o adamla yalnız bırakmayın o korkunç biri desemde evde yalnız kaldım. Annemlerin gittiği günün ertesi günü kapı çaldı kapı deliğinden baktığımda şok oldum Steve kapıda bekliyordu. Her zamankinden daha yaşlı görünüyordu. Kalbim küt küt atıyordu kapıyı zar zor açtım. Bana evde şekerim kalmamış bir şu bardağın içine biraz toz şeker koyarmisin dedi. Kabul ettim. Tam kapıyı kapatıp bir oh çekecekken kapıyı bidaha çaldı. Kedim Stewart kavanoz ile oynarken koltuğun altına kaçırmış alirmisin benim belim ağrıyo dedi. Ben önce irkildim bir süre Steveye baktım o an tüm kalbimle kapıyı kapatmak istiyordum ama Hayır dersem saygısızlık etmiş olacaktım. Utana sıkıla kabul ettim. Evin kapısını aralık bıraktım ve içeri beyzbol sopası koydum ki bişey olduğunda hemen eve dönüp saldırmaya hazır bekliyim. Neyse geldik kapının önüne içerisi normal ev gibiydi ama çürük yumurta kokuyordu. Orada kusabilirdim. Garip olan şey ise evde kedi yoktu! Steve bize hiç kedisinden de bahsetmemişti. Korkmaya başladım. Yatağın altından kavanozu aldım Steve verdim. Mutfağa gitti sesini duyuyordum bana teşekkür ediyordu yavaş yavaş belli etmeden kapıya yoneldim Steve birdenbire "nereye böyle" dedi. Şok olmuştum nasıl anlamıştı gitmeye çalıştığımı iyice korkmaya başladım kapıdan beyzbol sopasını alıp arkamda sakladım. Onun gelmesini bekliyordum peki ya iyi birisi çıkarsa ne yapıcaktım. Mutfak kapısından çıktığı anda arkamda bi ses duydum...