Giriş

90 6 2
                                    


"Sen..." dedi sertliğini, her saniye bana daha çok bastırırken. "Sen yanlış, cehenneme düştün Park.."

İnlememek, için sıktığım dişlerim kırılacak raddeye gelmişken, elimi omuzlarına gönderdim ve tekrar itmeye çalıştım.
"G-git şurdan..." dedim, aynı zamanda da inlemediğim için tanrıya şükürler ederken.

İtmek için, çabaladığım kollarımı aniden sıkarak yüzüme daha çok yaklaştı, ve nane kokan nefesini yüzüme doğru verdi..
"Şşşt kaçmak olmuyor ama üzülürüm bak.." dedi yapmacık, bir şekilde sesini alçaltırken, hiçbir şey yapmadan bir süre yüzüne baktığımda yavaşça boynuma doğru eğilerek dilini kulağımın üstünde bir süre gezdirdi..

"S-siktir gi-git şurdan." dedim  normal halime aksi, titrek sesimle.. Lanet olsun sıkıştırmıştı işte  beni şimdi korkudan Yoongi'ye yaptığım her şey için tanrıdan özür bile dileyebilirdim..
Kulağıma hafif kıkırtısı geldiğinde, erotik bir şekilde nefes vererek, penisini normalin aksine, daha çok bastırdı titreyen bedenime..

"Imm bencede önce sevişelim sonra gidiyim hıh?" dedi sesindeki 'seni sikicem' tarzındaki tonla. Bu normal ben değildim, olamazdım da başkası böyle bir şey dese durmam, üstüne atlayıp ağzını burnunu kırardım..Fakat şimdi, iki kelimeyi dahi bir araya getiremiyordum.. Bedeni alkol vücudu ise uyuşturucu gibiydi. Hem kafanı yerinden oynatıyor, hemde sana zarar veriyordu işte..

"Yoongi bırak beni.."  dedim az öncekine nazaran daha sert çıkan sesim ile.. Oysa bedenini bana daha sert sürtmüş, ve gözlerimi sertçe kapamamı sağlamıştı. Lanet olsunki, beni kötü etkiliyordu, altında fermuarı, zorlayan penisi ile bütünüyle beni öldürmeye meilli gibiydiler..
Duvardaki kollarımı tutan elleri daha da sertleşirken, yavaşça boynuma eğilerek, üfledi..
Boynumu kapatma çabalarım hiçbir işe yaramazken dilini boyun girintimde hissetmem ile dişlerimi daha da sıkmıtşım..
Öpmüyordu, emmiyordu da yalnızca dilini sürtüyordu işte.

Kurtulmak, için daha da çabaladığımda sinirlenmiş olucak ki geriye çekilerek sertçe geri sürtündü bana..

"Ihmm.."

Kendimi tutmama, rağmen ağzımdan çıkan inleme, ile dudaklarındaki gülümsemeyi hissetmiştim..
Yaptığı, saçmalıktı kabul ona kötü şeyler yapmıştım, oda bana yapmıştı fakat bu kadarını asla beklemezdim.
Sinir katsayılarım daha da artarken, kollarımı daha çok çekerek kendimden beklemediğim o şeyi yaptım...

Sağ bacağımı, beklemeden her saniye bana daha çok sürtünen penisine hızla vurduğumda irkilerek, geri çekilmişti..

Yüzündeki sinir ve acı rahatlıkla belli oluyordu, fakat ben daha çok sinirliydim..
Nefes nefese kalmış yüzüm ve ereğe gelmiş erkekliğim ile yığılıp kalabilirdim bile..

"Sen..." dedim az önce bana olan tavrını taklit ederek.. "Sen yanlış cehenneme düştün Min.." tek farkımsa ona sürtünmüyor olmamdı..
Adımlarım, hiç beklemeden sınıftan çıktığında kimsenin bizi görmemiş olması umudu ile hızla adımlamaya başlamıştım..

Boku yemiştim.

Durumu anlatabilecek tek kelime buydu.
Min Yoongi izlenmeye korkulan bir filmin oyuncusuydu bense başrolü.

⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪

Lemonade | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin