Alexsandra Stan - LemonadeKeyifli okumalar°°°
***
"Dostum şimdi, boku yedin.." dedi Hosek beni sakinleştirmek yerine daha da sitrese sokarken.. Ki böyle bir durumda nasıl sakin olacağımı da bilmiyordum..
"Saol Hoseok, çok yardımcı oldun.."
Kalp ritimlerim, normalin çok çok üstüne çıkmış, bedenimse korkudan gerilmişti.. Buda yetmiyormuş gibi elimde bir adet kırık kar küresi ile bekliyordum.. Yerlerin yarısı, kar küresinden dökülen, su ile kaplanmışken, yapabildiğim tek şey dudağımı dişlemenin eşliğinde geldiğimiz boş sınıfta salaklar gibi tur atmaktı."Çocuklar ne yapacağız, kesin beni öldürecek.." dedim çaresiz ve bir o kadar endişeli çıkan sesim ile.. Gerçektende beni öldürecekti ama haklıydı da.
Derin bir nefes alarak, başımı tekrar benim yüzümden kırılmış olan kar küresine çevirdim.Sadece bakıyordum, nerden bilebilirdim ki böyle olacağını."Sakin ol Jimin alt tarafı, seni siker.." dedi bacak bacak üstüne atmış bir şekilde olanları izleyen Felix. Sanki arkadaşlarım, anne sözü dinlemezseniz neler olur adlı kamu spotu oyuncuları falandı. Hepsi birbirinden seçme.
Yanında oturan, Jae kafasına ıslak havluyu attığında, herkes olaydan bağımsız bir şekilde başını o tarafa çevirmişti."Ben size, dedim bunun ailesi fazla prezervatif kullanmış diye döllenme hatası" dedi Jae derince nefes verirken. En azından bir tanesi benim ile aynı fikirdeydi.
"Hep senin yüzünden,Taehyung kendin alsaydın ya.." dedim bir yandan yerlere bir yandan da rahat bir şekilde duran sözde en yakın arkadaşlarıma bakarken.
"Benim, bir suçum yok Jimin sana benim spor çantamı getir dedim Yoongi'nin çantasını getir ve içindeki kar küresini kır demedim."
Rahat bir biçimde bacak bacak üstüne attığında bu rahatlığına dayanamayacağımı anlayarak gözlerimi ondan çektim.Suçluluk hissi bütün bedenimi, ele geçirmişti içimde büyük bir huzursuzluk vardı. Ben bir başkasının belkide hediyesini kırmıştım. Bu kırılmadan önce oldukça güzel gözüken kar küresini, kız arkadaşına almış olabilirdi veya annesine, veya başka birine kim olduğu önemli değildi her türlü kırmıştım işte.
Bütün bunları geçiyorum, Yoongi beni kesin öldürecekti, çok asiliğine şahit olduğum bir çocuk değildi fakat her daim kasılan göz sinirlerinden veya düz yüz ifadesinden beni öldüreceğini çıkarmak zor değildi.
"Sakin ol Jimin, ona bunu düzgünce anlatabilirsin" diye söze girdi Hoseok ben tekrar bağırmadan önce.
"Hayır, hyung yapamam beni net öldürür şimdi ne yapacağım siz bana onu söyleyin." geç olsa bile, yüzlerindeki gerginliğe şahit olduğumda sonunda stresimi karşı tarafa geçirdiğim için, içim azda olsa rahatlamıştı..
Hepsi bir şeyler düşünürken, Jae derince bir nefes verdi ve kafasını saniyeliğine yerdeki ıslaklığa çevirerek tekrar bana kaldırdı."Tamam, o zaman şöyle yapalım, şu kar küresini eski paketine koy ve çantaya geri yerleştir Yoongi ve arkadaşları gelmeden öncede çantayı spor odasına geri koyarsın, senin yaptığını anlamaz.." dedi zeki olduğunu her yerde belli edercesine..
Zekiydi, en azından benim gibi başkasının çantasını alıp içindeki bir eşyayı kıracak kadar aptal değildi.
Böyle, herşeye korkan bir çocuk değildim aslında fakat Yoongi şu zamana dek bana öyle bir aura vermişti ki.. Sanki içimden bir şeyler 'kork ondan' diyordu..Kaç kere konuşmuştum onunla?
Toplasam 3 olmazdı herhalde..
Ve hiç konuşmamış olmam daha çok korkutuyordu beni.Söze girmek için hareketlendiğim sırada, Felix benden önce davranıp gür bir kahkaha ile Jae'nin yanına gitmişti.
"Yaaa kimin sevgilisi işte görüyormusunuz?" dedi Felix ıq'suz olduğunu heryerde belli etmek istermiş gibi. Iq'suz ama bir kere dostum demiştim işte şu gereksizlere dönüşü yok maalesef.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lemonade | Yoonmin
FanfictionYoongi: "Hangi sikik çocuğu limonatama azdırıcı koydu?!!" :Hikaye, cinsel içerik, ve argo içerir!!: