İnşaat

32 0 0
                                    

Arkadaşlar lütven beğenndiyseniz beğenin lütven öpüldünüz.

Artık özgürdüm...

Dışarıya çıkmaz olaydım.Karşımızdaki ev yıkılmıştı.İnanamıyordum yıkılan binada sevmesemde hafif hoşlandığım bi çocuk vardı.Allah biliir bu geceyi beni düşünerek geçiricek of ben ne dyrm ya o beni sevmiğki.

O şokla oturup ağladım ve buna bi son vermek istiyordum o gittiğine göre buraya yeni bi bina yapıcaklar ve evsiz kalan emreden daha taş bi çocuk buraya taşıncak.Ben bunları düşünürken aklıma nurefşan geldi ve telefonumu çıkarıp onu aradım.

-Alo nurefşan size geliyorum haberin olsun sakın bi bahane yapip gelme deme çünkü evinize varmama 3-5 dk kaldi.(aslında hala bizim kapının önündeyim)

-Tm kanqa gel benimde cnım sıkılıyodu düşün yani şuan esra erolla evlen benimleyi izlyrm.

-Ok hadii glyrm.

Dıtttdıtttt..

Yürümeye başladım yürüdüm yürüdüm kaldırımların dizilimi dikkatimi çekerken kafam sert ama parfümlü bi yere çarptı kafamı kaldırdım ve önümde duran adamla göz göze geldim.Adam yakışıklı değildi ama çirkin de değildi.Ben bunları düşünürken adam bana özür dileme çabasındaymış.Bende durumunn farkına varınca adama cevap vermek yerine sinirli bakışlarımdan bir tanesini fırlattım ve yürümeye devam ettim.Nurefşanların evine vardığımda kapıyı çaldim.Kapıyı biricik kankam açtı ona bişey demeden evi gözetledim içerde kimsecikler yoktu bende nurefşana bişey demeden odasına çıktım oda kapıyı kapatıp beni takip etti.

Sonunda ikimizde onun odasındaydık içeri girdiğim anda kendimi yatağa attım ve uzun bir 'offffğ' çektim.Nurefşanın kankalık hisleri uyanmış olcak ki bana ne oldu diye bir soru sordu.Bende evimin kapısından çıktığımdan itibaren olan biteni anlattım.

-Ece bak buna üzülürüm işte nasıl olurda o bina yıkılır orda biliyosun değil emre orda bii selçuk adında bi meteor vardı.Şuanda değil ama gece yatarken bu olaya ağlayabilirim.Emre ile selçuk yerine koca bir sıfır gelmesi beni acayip derecede üzdü.

-Bende böyle düşünmüştüm ama iç sesim 'onları unut onların yerine başka bir taş ordusu gelir' diyerekten beni uyardı bende bu düşünceleri kafamdan sildim.En fazla bu inşaat 3-4 hafta sürer zaten.

Bunları dediğimde nurefşanda bana hak verir gibi başını onaylarcasına salladı.

-Baksana nurefşan burda koca karılar gibi oturucağımıza bi kafeye gidip bişeyler içekkk.

-Tamam sen dışarda bekle ben üstümü giyiniyorum hemen gelirim zatenn.

Bende onaylıyıp aşağıda onu bekledim ve gelince yakındaki deniz cafeye gittik.Bir masa bulup yerleştik.Garson yanımıza geldi.

-Ne istersiniz?

-Ben bi sıcak çikolata nurefşanda sütlü kahve ister dimi nurefşan?

Nurefşanda evet dedikten sonra garson gitti.Ben garsonu beklerken yani kısaca can sıkıntısından patlarken nurefşana baktım.Nurefşan bir yere bakıyordu.Kesin bi çocuğu kestiği kesindi nurefşanın huyu buydu ben bu düşünceyi kesip onun baktığı yöne baktım ve haklı olmanın verdiği bir gülüşle kahkaha attım.Çocuklara baktığımda iki kişiydiler ve birisi esmer acayip derecede kaslı biriside sarışın esmer olan kadar kaslı olmasa da kaslıydı onlara bakmayı kesip nurefşana döndüm.

-Nurefşan esmer benimdir eğer karşı çıkarsan seni azgın erkek bi atla bir odaya kitlerim.Sonrasını sen düşün.

-Kanqa ben şu sarışına takıldım öyle bi dudağı ilk defa gördüm bennn off beee.

Ben nurefşanın dediklerine gülerken karşımda bir adam gördüm ve o adamdı yolda çarpıştığım ona baktım baktım oda kafasını çevirip bana baktı işte yine aynisi oldu yine o oldu nefesim kesilmişti.

YaSaK AşKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin