Okuyucularım çok az fakat ben devam edicem.Bana tavsiye veren yepeleke(ismini bilmiyorum) çk tşkr edyrm.
Hemen kafamı öne eğdim ve nefes alıp verişimin hızlandığını hissettim.Nurefşana baktım hiç şaşırmamıştım o çocukları hayla kesiyodu bu kız.Kafamı kaldırma nedenim Nurefşanın kestiği çocukların yanımıza gelip oturmasıydı.Bende onlara "noqluyo kards"bakışı attıktan sonra esmer olan çocuğa baktım bana gülümsedi.Ohaaaa töbesteşnnn gü-lüm-se-di bu bana aqq.Nurefşana dediklerimi unutmamıştım ama yinede bu erkeklere yüz verince astarını istiyolardı.Ben onlara oldum olası yüz vermemiştim zaten(tamam belki birkaçına yüz vermiş olabilirim)
-Hey baksanıza burda iki güzel varmış.Biri benim diğeride Emirinmiş.
-Kardeş ne diyon sen kalk Nurefşan gidek.Böyle azgın ergenler yüzünden biz rahat rahat nefes alamayız.
-Özür dilerim hayatım.
-Lan amk ne hayatımı siktir gitt.
Dedikten sonra esmer(ismini bilmiyorum) sinirlenmişti.Onun tipini görünce içimden altıma sıçmıştım fakat cooll gözükmem gerekiyodu.
-Tamam tamam sinirlenme o bu aralar o piskopat modunda.(sarışın)
-Şu piskopat değilde azgın modda arkadaşına söyle adam olsun.
Sandalyeme geri oturdum ve içimden fazla sinirli bile olmasam dışardan sinirli olmaya çalışıyodum.
-Ben emir bu piskopat benim kankam olur ismide mert menun oldum.
-İsmim ece yarım saattir seni kesen bu kızın kanqasıyım ve adıda Nurefşan...
-Hmm Nurefşan isminin anlamı ne?
Nuefşan kendine geldi ve bu sorunun ona sorulduğunu anlayınca cevap verdi.
-Nur saçan Emir anlamı güzeldir benim adımın.
İşte benim kanqam erkek görünce 360 derece değişen kanqam.Onu seviyordum ama bu değişmelerini erkek sevdasını sırdaşlığını seviyordum ben bu kızı aqa.
-Baksana Mert yarın akşamki partiye bunlarda gelsin Nurefşanla takılırsınız.Bende başka bi kızla bu Ece benle gelirse bütün kızlar benden iğrenirr.Sonuçta onlara yüz vermeyen bir taş bi çirkin kızla o partiye giderse bende iğrenirim kendimden.
-Sen ciddi misin ben senle gelmem zaten.Heee bu arada çirkin senin anandırrrr.
Ayağa kalktım tuvalete doğru iki adım attım ki bileğimi birisi tuttu kafamı çevirdiğimde bunun Mert olduğunu gördüm.Onu itip tuvalete gittim ve içeri girdiğim anda kapıyı kapatıp yere oturdum ve ağlamaya başladım.Kapıyı birisi açmaya çalışıyordu onun Nurefşan olduğunu zannedip kapıyı açtım karşımda bugüne kadar hiç görmediğim bi teyze çıkmıştı.Hiç üzülmedim diyemem ama üzülmüştüm.
Ben bu aralar ne olmuştum böyle bi çocuğun dedikleriyle ağlyordum sadece çirkin demesiyle çok şaşqnim çokk.
Hemen ordan çıktım.İlerlerken karşımda o adamı gördüm yine o adam bunu umursamayarak yoluma devam ettim.Nurefşanın yanına bile gitmeden hemen o lanet olası cafeden çıktım.Cebimde para bile yoktu iki kuruş bile.Hemen evin yolunu tuttum karşıdan ağladığımdan bulanık gördüğüm bir araba bana doğru yaklaşıyordu evet evettt gelll ve yanımdann geçti.Ben bu hayal kırıklığıyla eve geldim kapıyı çaldım.
Karşımda annem vardı ona bişey demeden odama çıktım.Belki Nurefşan beni merak edip mesaj atmıştır diye telefonuma baktım mesaj felan atmamıştı bende o sinirle telefonu fırlattım ohaaa inanmayın heee ben telefonu fırlatsam annem azıma sıçar.Mesaj atmadığını görünce telefonumu yanıbaşımdaki sehpanın üzerıne koydum ve uyumaya çalıştım.
NUREFŞANIN AĞZINDAN
Ece gittiğinden beri burda boş boş oturuyoruqmm.Emirin boş boş sorularını cevaplıyorm.Artık bıktığımı anlıyınca ayağa kalktım ve gideceğimi söyledim.Emir beni götürmek istedi ama ben istemedim.Daha yeni tanıştık amk ne bırakması.Şuan kanqamı merak ediyordum.Ama onu aramıyacak yada mesaj atmayacaktım.Çünkü o şuan uykunun kollarında huzurlu huzurlu uyuyodur ilk ağlamıştır ama şuan uyuduğundan emindim kanqalık hisleri işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YaSaK AşK
Romance13 yaşında ve akılalmaz bir aşk yaşadığından kendinden nefret ediyor...