Prolog

29 5 0
                                    

- E doar un barbat , Kara ! imi șoptește Lisa .

Da,e un barbat . E primul barbat din viata mea ,cel pe care nu o sa-l pot uita niciodata ! E prima mea iubire . Probabil si ultima .

- Balta e plina de peste ! incearca sa ma încurajeze Lisa .

- Nu ii fura vorba ,bunicii! spun si zâmbesc usor in colțul gurii cand ma gandesc la ea .

Lisa zâmbește si ea.

- Daca ar fii aici ,nu ar vrea sa te vada asa !  Plângând dupa un barbat care nu te merita ! 

Dar eu il meritam ?

- Lisa ,nu incerca sa fii intr-un film in care cea mai buna prietena a protagonistei o consolează cand se desparte de bărbatul iubit! Pentru ca ,la naiba, asta e viata reala!

- Kara ,nu incerc absolut nimic ! Bine ,ai dreptate ! Asta incerc sa fac. E viata reala ,dar poti sa te vindeci exact ca intr-un film!

Pufai.

- Nu te-am vazut in viata mea asa ,la naiba ! Ne cunoastem exact de 20 de ani! Si in acești ani de cand te cunosc eu ,stiu ca esti o femeie puternica . Frumoasa . Inteligenta . Poti da pe spate orice barbat vrei!

Ma întrerupe atunci cand vreau sa spun ceva .

- Nu-mi spune ca vrei sa-l dai pe spate pe el ,pentru ca iti jur ca o sa-ti dau doua palme . Acum ,ridica-te si fii invincibila . Iti promit ca te voi ajuta sa treci peste aceasta "drama" ! Arata-i ca nu-ti pasa ca s-a despărțit de tine !  Arata-i ce a avut si ce a pierdut ! Arata-i cine e Kara Scott!

Prima iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum