Powiedziała Sarah . Ash wstała i dodała
-Mam ciebie gdzieś rozumiesz ?
Po chwili do pokoju wszedł tatuś.
-Pora się wykąpać , choć do tatusia .
Dodał i podszedł do Ray.Wziął ją na ręce i poszedł do łazienki.
-Czy on ją..?
Spytała Ash
Tak on ją kąpie. Odpowiedziała Betty.
-Jest jego ,,pupilkiem" .Dodała stanowczo Ray.
P 5 minutach uśmiechniętą dziewczyna owinięta ręczniczkiem z króliczkiem wróciła do pokoju.Tatuś podszedł do białej szafeczki i wyją pieluchę. Na ten widok Ash się cofnęło .Ash spokojnie powiedziała szeptem Ray.
Po tym jak już skończył ubierać Betty przyszła kolej następnej.
-Podejć tutaj .Powiedział tatuś
-Ide kurwiu. Dodała Ash. Ray ją szturchnęła .I dodała -Ash !- No co ?
odpowiedziła jej. Idź tam brunetka wzkazała jej palcem .Ash podeszła do białych drzwi z których po chwili wyszła dziewczyna w różowym ręczniku.O rose juz nie może się doczekać .chciał byś ,powiedziała pod nosem Ash, i weszła z nim do łazienki . Była cała w różowych kafelkach .tatuś zaczął ją rozbierać. Łapy przy sobie ! krzyknęła zdezorientowana . Ej spokojnie kochanie przecież nic ci nie zrobie . dziewczyna cofnęła sie. Ej cz3go tak W ogóle odemnie chcesz ? Czemu kurwa ja !
Byłam najebana ! Ash krzyczała odswając sie od pochodzącego do niej mężczyzny do czasu kiedy jej plecy napotkały przeszkode.
-Od Dawna byłem tobą zauroczony.
Dodała mężczyzna przyciskając swoje ciało do jej.
-P-pierdol sie..
Powiedziała nerwowo.W takich chwilach jej pewność siebie malała z każdą następną sekundą.
-Cyżby dziewczynka nie była już taka ostra.
Aha zerwała sie nagle i kopneła go w czuły punkt.
-Nie byłabym tego taka pewna.
Puściła mu oczko i wyszła z łazienki.~~~
Nie
Miałam
Czasu
Przez
5
Miesięcy
:>
Też was lubie ❤