Luis egy lányt a falnak nyomva falták egymást, én pedig totál leblokáltam a hosszú folyosó másik végén. Meglepettségem miatt kiejtettem kezemből az italt. Minden elhomályosult és már csak a poharam üvegtörését hallottam.
Ezután csak sötétséget láttam. Sötétség, bánat, fájdalom és sok alkohol.
Kinyitom szemeim és egy ágyban találom magam, egy franciaágyban. Az ablakból beszűrődik a napsütés, egyenesen rám. Ez fura, hol vagyok? El fordulok testemmel és látom hogy egy férfi alak fekszik a másik oldalon. Összezavarodottságom közepette nem tudom hogy mit csináljak. Felülök majd fejemet térdemre fektetem és gondolkodom.
Lassan körülbelül 5perc telt és még mindig gondolkozom. Este megláttam őket csókolózni, utána üresség és most itt vagyok. Gondolkodásom egy hang zavarja meg:
-Jó reggelt! - fordult felém Luis az arcát törölgetve az álmosságtól.
-Öhhh, jó reggelt. Megmagyaráznád hogy miért vagyok az ágyadban? - összehúzott szemekkel Luisra nézve kérdeztem tőle. Lehetetlen hogy ő még reggel is tökéletesen néz ki.
-Ja tényleg, elájultál az éjszaka én pedig behoztalak a szobámba, mert szörnyűen néztél ki. - mondta ezt száját félig mosolyra húzva.
-Remélem ez nem probléma. - tette hozzá egy kis idő után.-Nem persze, hogy nem probléma csak elég furcsa volt más ágyában ébredni. - mondtam Luis szemébe nézni.
-Megértem. - válaszolta, majd gyorsan kipattanva az ágyból elindult az ajtó fele, majd vissza nézett rám.
-Na, mire vársz? Jössz még ma? - mondta kuncogva.-Megyek már. - szóltam és kipattanva az ágyból mentem utána.
Ketten sétáltunk az üres folyosón, én az esti ruhámban, Luis pedig...alsónadrágba. Mit ne mondjak tetszett a látvány. Luis szobája a legfelső emeleten volt ezért volt egy kis idő amíg leértünk. Közben beszélgettünk egy keveset az estéről, majd ránéztem a telefonomra, ami egy üzenetet mutatott Flórától, aki azt kérdezte hogy minden rendben van-e és írta hogy szólt a szüleimnek úgyhogy ne aggódjak ez miatt.
Leérve a konyhába Luis elkezdett kipakolászni a hűtőből. Az alapanyagokat látva tojásrántottát fogunk enni, aminek örültem mert rég ettem azt. Az úriemberem nekiállt feltörni a tojásokat egy tányérba, majd amint ezt befejezte rám nézett és felmutatva a tányér tojást megszólalt:
-Segítessz kiverni a tojást? - mondta hangosan felnevetve.
Én pedig elpirultan és kacagva bólintottam, majd segítettem neki a reggeli készítésébe. Amint elkészült leültünk az evőasztalhoz, majd neki álltunk.
-Figyu, köszönöm szépen ezt mind, tényleg. - mondtam őszinte mosollyal Luisnak. Ő erre csak bólintott, majd mondta hogyha van kedvem megcsinálhatjuk együtt a házi feladatot.
-Persze, csak haza kéne lépjek átöltözni. - bólintva válaszoltam neki.
Lassan befejeztük a reggelit ezért hívtam egy taxit, ami rekordidő alatt érkezett meg ezért elbúcsúztam Luistól és mondtam hogy délután jövök.
Körülbelül 10perc kocsival az út közöttem és Luis között az út a forgalom és a sok kanyar miatt. Ütközben legalább volt időm gondolkodni. Életem egyik legjobb reggelét éltem át és mindezt azzal akivel szerettem is volna. Örömömben még borravalót is adtam a taxisnak majd be sétáltam a házunkba.
A 6. rész végére érkeztünk és nagyon remélem hogy tetszenek a részek csak mostanában vizsgaidőszak van és ez miatt a tanulásra is kell összpontosítsak. Megpróbálom mihamarabb hozni az új részt .<3
YOU ARE READING
Egy új kezdet...vagy mégse?
RomanceNathan vagyok és meleg. Igen, ez vagyok én. Iskolakezdés előtt állok és végtelenül kiváncsi vagyok hogy mit hoz a jövő...🤔