0.1 Progression

99 12 8
                                    

Keyifli Okumalar...

                                                                          0.1 İlerleme


Jisoo'nun Annesinden:

İşten eve zor da olsa gelmiştim . İş yüzünden 3-4 aydır yurt dışındaydım. Çok yorgundum. Dolaptan rameni çıkartıp kettlea su attım. 'Tık' sesi duyunca sıcak suyu ramene döktüm ve yemeğe başladım. Dalgom oturduğumu görünce hemen üzerime atladı.Onu okşamaya başladım. 5 6 ay öncesine kadar bu hareketleri başkasına yapardı.

Kızıma...
Jisoo'ma..

Ağladığımı fark edince baş parmağım ile hemen göz yaşlarımı sildim. Dalgom'un mama kabına mama doldurup televizyon izlemeye başladım fakat odaklanamıyordum. Onun odasına çıktım. Ona özlem duyduğum zaman okuduğum bir günlüğü vardı. Günlüğü almaya odasına gittim. Odasına girdiğimde pencerenin açık olduğunu fark ettim. Kızımın kokusu gitmesin diye pencereyi hiç açmıyordum ama  açıktı.

Şaşkındım aynı zamanda da kızgın...

Fazla önemsemeden hemen pencereyi kapattım. Günlüğünü küçüklüğünden beri yatağın altına saklardı. Yatağın altından  harfi harfine ezberlediğim günlüğü aldım.Sayfaları çevirdikçe gözüme hiç olağanüstü bir şey takılmıyordu sadece mutlu anılarını yazıyordu. Zaten bana pek bir şey anlatmazdı. Arada bir Dalgoma bir şeyler fısıldarken görüyordum. Ben geldiğimde ise susardı. Son sayfayı çevirecek iken günlüğün farklı yazıyla devam ettiğini gördüm. Ne oldugunu anlamamıştım ve sonra zaten sizi aradım.
O farklı yazılmış sayfaya göre kızım hala ölmemişti birinden kaçıyordu lütfen onu bulun dedektif...


          Evet...
sonunda ilk bölümü duzenledim. Birkac şey degistirdim.
Bu halinden devam edicem.
Umarım beğenmişsinizdir.

Sonraki bölümde görüşmek üzere...

-JeSa

Dear Diary ~vsoo  ✍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin