Raiul este locul în care se găsesc toate frumusețile lumii . Peste tot e numai lumină , nu există întuneric , nu există noapte , nu există noțiune de timp şi de spațiu. Dar în afară de Dumnezeu , care e conducătorul indirect al raiului , mai sunt şi doi conducători lasați de Dumnezeu să conducă în mod indirect raiul. Conducatorii raiului au împreună doi copii. Pe Kamaterasu , baiatul şi copilul lor mai mare şi pe Amaterasu fata lor în vârstă de 19 ani care urmează să meargă la prima ei întâlnire regală.
Amaterasu
Bună! Eu sunt prințesa îngerilor , Amaterasu. Părinții mei au fost puşi de către Dumnezeu să conducă raiul.
Sunt în camera mea , în fața oglinzii , după ce mi-am făcut duş şi mă pregătesc pentru prima întâlnire regală la care voi participa astăzi. Îmi pun o rochie albă care pe partea de sus a corpului e mulată şi are o fundă mare în apate şi încă două mici în față pe partea de jos a rochiei , una în stânga şi cealaltă în dreapta. În picioare îmi pun nişte pantofii auri cu puțin toc.
- Soră , haide! Întârziem la întâlnire , îmi spune fratele meu de pe hol.
- Bine , spun eu. Aşteptă puțin.
Îmi piaptăn părul lung şi blond cu un pieptene de aur şi îmi fac o coadă împletită. Ies din camerâ şi pornim spre locul unde are loc întâlnirea regală.
După ceva timp , nu ştiu singur cât timp , dar după ceva timp ajungem în lumea vrăjilor . O lume cu tot felul de plante magice care mai şi vorbesc şi sunt foarte culorate la fel ca şi casele vrăjitorilor. Ajungem la castelul din lumea vrăjitorilor care e un castelel foarte mare , intrăm înauntru şi în sala de la intrare sunt tot felul de persoane care cred că sunt conducâtorii celorlalte regate. Intru timidă pentru că nu cunoasc pe nimeni. După ce intru văd un băiat solid , înalt , cu păr negru , înmbrăcat în negru , cu carne încovoiate , ochii strălucitori ca ai unui demon şi aripi mari şi negre. Cred că este conducâtorul demonilor. Mă uit la Kamaterasu şi îl văd vorbimd cu un băiat care pare de vreo şaiprezece ani , e înalt , are un păr alba şi nişte ochi roşi şi după colți presupun că e vampir.
Mă tot gândesc dacă să vorbesc sau nu cu acel demon. Teoretic vorbind suntem duşmani pentru că suntem diferiți şi provenim din lumi complet diferite. Dar până la urmă nu înțeleg de ce e toată duşmănia asta. Cred că ar fi mai bine dacă s-ar face pace. În fond nici nu ştiu de ce suntem duşmani. Adică , ştiu legenda , dar asta s-a întâmplat acum mult timp. Nu ar fi bine dacă s-ar îngropa securea războiului ? Mă duc la el şi îi spun:
- Bună! Cum te cheamă? Tu eşti conducătorul demonilor?
El se uită cu o privire încrutată la mine şi spune:
- Nu , nu sunt conducătorul demonilor. Frumoasa mea iubită va veni peste puțin timp. Şi mă cheamă Sebastian , fetiță ciudată.
- De ce spui că sunt ciudată? întreb eu puțin autoritară pentru că ma jignit fără măcar să mă cunoască.
- Pentru că voi îngerii vreți tot timpul să fiți puri şi totul din jurul vostru să fie bun , să fie imaculat şi sunteți nişte creaturi sclifosite şi enervante şi nici nu ştiți să vă distrați în niciun fel în afară de jocurile voastre olimpice care se țin doar atunci când zlegeți conducătorii , spune el.Sunt pe cale să răspund când o fată înaltă , cu părul mov şi lung şi cu ochii roşii , subțire şi îmbrăcată într-o rochie verde închis. Părul ei era despletit şi lăsat pe umeri.
(Cam aşa doar că îmbrăcată cu o rochie verdeşi cu sânii mai mari.)
Fata se uită la mine şi...
Ştiu că mai publicasem cartea asta odată , dar am vrut să o îmbunătățesc. Capitolul nu este editat , aşa că îmi cer scuze pentru eventualele greşeli şi sper să vă placă şi vă aştept părerea în comentarii.
Psycho_Xeime
CITEȘTI
Împărăția îngerilor
ActionRaiul este locul lipsit de întuneric şi un loc care se crede că este lipsit de tot ce e rău şi nedrept. Acolo locuiesc şi conducătorii pe care Dumnezeu i-a ales să conducă raiul în mod direct şi ei au doi copii. Amater...