Sunt puțin uimită. De ce să facem război? Ce motiv avem să facem război? Eu nu am jignito cu nimic şi chiar dacă aş fi făcuto nu ar fi fost un motiv de război pentru că ar fi fost un motiv prea absurd. Şi nici nu cred că îngerii le-au făcut ceva râu demonilor până acum. E ceva... absurd.
- De ce să facem război? Voi chiar nu v-ați săturat de atâtea războaie? Asta e ceva cam culmea. Abia a început întâlnirea şi vrei să facem răboi fără niciun motiv , spun eu.
De ce vrea ea să facem război? Nu avem niciun motiv ca să facem război. Războiul e ceva... nici nu ştiu cum să zic. Vreau să spun că ne trebuie un motiv foarte bun pentru a face război.
- Vezi cum vorbeşti cu mine. Eu vreau să facem război şi dacă ceilalți conducători vor şi ei atunci o să facem război , spune
Asuramaru.- Dar eu nu vreau să facem război. Şi ce legătură au ceilalți conducători? spun eu
- Tu chiar nu ai minte deloc? Se vede că nu gândeşti. În războaie ne trebuie aliați. De obicei aliații demonilor sunt goulii şi vampirii pentru că eu , conducătoarea vampirilor şi conducătoarea goulilor suntem surori şi vrăjitorii şi oamenii sunt aliații îngerilor pentru că voi îi cam ajutați mereu pe oamenii buni la nevoie şi vrăjitorii sunt cam asemănători cu oamenii , cu singura diferență că au puteri magice , spune Asuramaru.
- În primul rând am mai multă minte decât crezi şi în al doilea rând nu văd de ce am face război , chiar şi dacă ar vrea ei , spun eu.
- Ei uite că se va face pentru că aşa vreau eu , spune ea. Şi credeam că eşti mai timidă , având în vedre că eşti prințesa îngerilor.
- Dacă sunt prințesa îngerilor asta nu înseamnă că sunt foarte timidă şi că las pe oricine să îmi zică ce vrea şi să facă ce vrea cu mine , spun eu.
- Dragă , dra eu nu ți-am zis nimic , dar va fii război pentru că aşa vreau eu , spune Asuramaru.
- Surioară , nu cred că e negesar să facem război. Eu cred că ar fi mai bine dacă am oprii asta , spune conducătoarea vampirilor.
- Nici gând! Dacă eu vreau să facem război , atunci o să facem război , spune Asuramaru hoatărâtă.
- Sclifosita pământului , şoptesc eu.
- AI GRIJĂ CUM VORBEŞTI DESPRE MINE , strigă Asuramaru , semn că ma auzit.
-Nu vă mai certați , spune regina vrăjitorilor. Nu va fi niciun război şi gata.
- Bine , spune Asuramaru într-un final.
În sfârşit a renunțat şi fata asta la ideea de război . Oricum a fost ceva absurd pentru că nu aveam niciun motiv pentru care să facem război. Aşa câ nu ştiu de ce i-a venit ideea asta.
După câteva minute când se vede că totul e în regulă în fiecare regat întâlnirea regală se sfârşeşte şi fratele meu iese pe uşă împreună cu prietenii lui şi îi spun că voi merge şi eu în urma lor. Dar înainte să ies pe uşa castelului conducătoarea demonilor mă i-a de mână şi îmi spune:
- Stai puțin! Vreau să îți spun ceva .
Se îndreaptă către regina vrâjitorilor şi spune:
- Ne laşi puțin să vorbim?
Cum poate să îi vorbească la pertu dacă este mai în vârstă decât ea? Asta este lipsă de respect.
- Bine , spune ea. Dar să nu faceți nimic rău pentru că vă pot prinde. Am camere de supraveghere prin castel , şi gardienii sunt în fața uşilor şi a porțiilor.
- Bine , spune Asuramaru.
Rejina vrăjitorilor începe să urce pe scări după această aprobare şi după aceea nu o mai vedem.
- Despre ce vrei să vorbim ? întreb eu
CITEȘTI
Împărăția îngerilor
ActionRaiul este locul lipsit de întuneric şi un loc care se crede că este lipsit de tot ce e rău şi nedrept. Acolo locuiesc şi conducătorii pe care Dumnezeu i-a ales să conducă raiul în mod direct şi ei au doi copii. Amater...