Comunicare și răpire

27 2 0
                                    

                   Încep să cânt cu vocea mea care este subțire , dar nu o consider prea frumoasă.

zicem vocea suna ca cea din melodia de la intro , doar ea nu o considera frumoasă. Am pus episod întreg pentru acolo apare și varianta în română pentru cine nu înțelege engleza.

                    După ce termin de cântat ridic mâna și scriu următorul mesaj:

                  " Dragă Shin , sunt Amaterasu , prințesa îngerilor. Nu te cunosc personal și nici tu pe mine , dar am vrut comunic cu tine trimițâdu-ți acest mesaj ca îți spun fratele tău mai mare a fost găsit rănit în pădurea dintre rai și iad de către mine , fratele meu mai mare și doi prieteni de ai noștrii. Acum e în camera de vindecare a castelului în care locuim eu și fratele meu Kamaterasu . Camera de vindecare este un fel de caneră ca de spital pe care orice înger o are în casa lui pentru a se îngrijii sau a fi îngrijit în caz este rănit. Acum rana lui a fost pansată și el este bine și în afara oricărui pericol. Doar am vrut te anunț va mai rămâne ceva timp la noi ca se odihnească. Îți spun pentru ultima dată este bine și îl vei revedea foarte curând."
Amaterasu

Am scris un mesaj lung ca să îl asigur pe fratele regelui lupilor că nu are de ce să îngrijoreze. Acum trebuie doar să trimit mesajul , însă nu prea știu cum. Cred că înainte de a pleca de la castel ar fi trebuit ar fi trebuit să îl întreb pe Carla , dar nu mi-am mai dat seama. Ridic din întâplare mâna dreaptă și o duc spre dreapta și atunci mesaul se șterge pe bucăți de la dreapta la stânga. Sper că l-am trimis și că nu l-am șters din prostie. Confirmarea că mesajul a fost trimis vine după ce vă d pe cer un mesaj care după semnătură cred că este răspunsul lui Shin la mesajul meu .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 13, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Împărăția îngerilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum