Mutluluk 8 harf , 3 hece güzel bir kelime söylemesi o kadar kolay ki insanlar onu yaşarken de kolayca mutlu olabiliyor ama hüzün mutsuzluk gerçekten mutsuzluk derken insan garipsiyor ne kadar kötü bir kelime değil mi mutsuzluk herkes mutlu olmayı hak eder herkes gülmeyi hak eder 25 yaşında bir kadınım ben beş yıl önce mavi gözlü bir adam tarafından tecavüze uğramış ve anne olmuş bir kadın beş yıl önce bugün mavi gözlü adamın mavi gözlü oğlunu kucağıma aldım. Onun minik ellerini ellerim arasına aldım kokusunu içime çektim gülümsedim hafifçe işte mutluluk benim için buydu . Mavi gözlü oğlumun kokusu beni babasının soğuk zincirlerden kurtardı,papatya kokulu bir cennete sürükledi mutlu oldum ben . Mutsuzluk kelimesi hayatımda yoktu o garip kelimeyi silmiştim sözlükten koskoca beş yıl geçti ondan gideli Ateş,kalbimin yangını bana "git" demişti gitmiştim sonra geri dönmedim o da gelmedi zaten. Sadece oğlum için yaşadığım bu beş yılda çok şey değişti en çokta ben değiştim büyüdüm artık 25 yaşında genç bir kadın olmuştum anne olmuştum. Ve artık hayatımda yangın yoktu ateş yoktu mutsuzluk yoktu mutluluk vardı.
5 yıl sonra ♥️
Camdan dışarda koşuşturan çocuklara bakıp güldüm ne kadar da masumlardı tertemiz. Belime sarılan ellerle kafamı kaldırıp yanımdaki adama baktım hayatımdan mutsuzluk kelimesini çıkaran kahve gözlü adama gülümsedim "sevgilim" dedim yanağına kocaman bir öpücük kondurdum "güzel karım " diyip beni kendin döndürdü alnıma öpücük kondurdu "çok güzel olmuşsun " gülerek cevap verdim "Oğlumuz seçti elbisemi" gözlerini bahçede oynayan çocuklara çevirdi "Pars,oğlum buraya gel bakalim" Pars koşarak annesi ve babasının yanına geldi babasının boynuna atlayıp kikirdadi "babacim çok yakışıklı olmuşsun" dedi minik çocuk "sende çok yakışıklı olmuşsun Miel için mi bu hazırlık " Pars'ın yanakları utançla kizardi aşık olmuştu "evet baba prensesim gelicek" Nazlı kıskançlıkla baktı "Ben oğlumu kimselere vermem hiç ümitlenme" Pars minik ellerini annesinin yanaklarına koyup dudaklarını büzdü "Ama anne ben senin oğlunum ki sadece ona aşık oldum ben" Emre ve Nazlı Pars'ın dediklerine kahkaha atmaya başladılar. Emre başını salladı "Aşık olmuş oğlum aynı babasının annesine olduğu gibi" Nazlı gülümsedi seviyordu kocasını o kalbindeki yangınları söndürmüştü.
🖇️
Akşam.
Misafirler tek tek gelmeye başlamıştı. Pars diğer arkadaşlarını geri de bırakmış kapıda güzel gözlü Miel'i bekliyordu. Babası ve annesi yanına geldiğinde dolu olan gözlerle babasına baktı "Baba gelmicek doğum günüme" dedi Nazlı oğlunu kucağına alıp yanaklarını öptü "Bebeğim belki işleri çıkmıştır yapma lütfen böyle kıyamıyorum sana " Pars başını annesinin boynuna koyup gözlerini kapıya döndürdü. Birden kapı açıldı küçük bir kızın sesi duyuldu "Pars,ben geldim" diye bağırıyordu Pars heyecanla kapıdaki kıza baktı "Geldi anne geldi" diyip kucağından inmeye çalıştı Nazlı gülerek oğlunu yere bıraktı ve kocanın elini tuttu . Pars annesinin kucağından inince koşarak Miel'e sarıldı "Hoşgeldin bal" dedi küçük çocuk gülerek "Hoşbuldum maviş" dedi küçük kız . Nazlı gözlerini iki küçük aşığa çevirdi , gülümsedi . Arkadan naif bir ses yükseldi "Miel annecim bizi bekle" Nazlı'nın gözleri kapıya döndüğünde onu gördü kalp yangınını. Siyah gözlü sarı saçlı güzel bir kadının elinden tutmuş Ateş'i gördü .Çok beklediniz ama geldi,her bekleyeşin arkasında güzellikler vardır bunu unutmayın♥️
Fadime Korkmaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Mavi ~NazAt~
FanfictionAilesi İçin Çalışmak Zorunda Olan Bir Kızın Hikayesine Hayatını Mafyalığa Adamış Bir Adam Girerse Ne Mi Olur?Hepsinin Cevabı Kitabımızda...