Yanağımda dolanan küçük ellerle gözlerimi hafifçe açtım kocaman açılmış gözleriyle gülerek bana bakan oğlumu belinden yakalayıp sıkıca sarıldım "benim paşam uyanmış mı" kıkırdamaya başlayan oğlumun yanaklarına sulu öpücükler kondurdum gözlerim mavi gözlerine takılınca hafifçe gülümsedim "Pars'ım" saçlarını okşadım "anneciğim" Ateş'e benzeyen sesi kulaklarıma gelince yutkunup gülmeye çalıştım "Baban nerde bakayım" pars küçük dudaklarını büzüp kaşlarını çattı "işe gitti" Nazlı üzülen oğlunun burnunu öptü "Hey ama böyle yapmak yoktu unuttun mu küçük paşa" Pars omuz silkip annesinin kollarından çıktı kollarını önünde bağlayan küçük çocuk odadan çıkmak için adımlamaya başladı "Hızlı ol anne okula geç kalacağım" Nazlı haylaz oğlunun tavırlarına gülüp yataktan kalktı "yakalarsam o elma yanaklarını ısırırım" diyerek peşinden koşmaya başladı.
🐾
Arabadan inip oğlunun çantasını sırtına yerleştirdi. Küçük oğlu dün doğum günününde Miel'le yaptıklarını anlatırken dalgın adımlarla okulun bahçesine ilerliyordu Ateşin 5 yıl aradan sonra çıkıp gelmesi tüm herşeyi mahvetmişti sanki oğlunun kolundan çekiştirmesiyle kendine geldi Nazlı. Başını iki yana sallayıp oğluna baktı "Annee sen beni dinlemiyor musun" oğlunun sarı saçlarını okşayıp "Dalmışım bebeğim ne diyordun" Pars yanaklarını şişirip etrafına baktığında ona doğru gelen saçlarını iki yandan bağlamış küçük kızı görünce sevinçle zıplayıp "Anne Miell geliyor bak" Nazlı kafasını kaldırıp oğlunun gösterdiği yere baktığında Miel'in yanında ki Ateşi gördü. Genç adam mavi irislerini dikmiş genç kadına bakıyordu. Nazlı içini kaplayan huzursuzlukla oğlunun yanağını öpüp "yaramazlık yapmak yok akşam baban alıcak seni anlaştık mı" tek kaşını kaldırırak oğlundan cevap bekleyen kadına karşı Pars gülerek başını salladı "Anlaştık annem" genç kadın oğlunun saçlarını karıştırdı "Aferin oğluma görüşürüz" Ateş'in onlara yaklaştığını görünce arkasını dönüp hızla ilerlemeye başladı . Mutluluğunu bozamazdı ,izin vermeyecekti. Nazlı dolu gözleriyle ilerlerken koluna dolanan ellerle korkuyla arkasını döndü . Karşısında ona öfkeyle bakan Ateşi görünce yutkundu.
Yıllardır kaçtığı gerçekler sanki gün yüzüne çıkmıştı korkuyla çarpan kalbiyle gözlerinden yaşlar dökülmeye başladı neden ağlıyordu karşısında ki adamı özleyen kalbinin ona ihanetine mi, ona nefretle bakan adamdan korktuğu için mi neden ağlıyordu...Nazlı sizce neden ağlıyor? ♡
Bölümü düzgün bir psikolojiyle yazdığım söylenmez ama sizi daha fazla bekletmek istemedim ♡ |
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Mavi ~NazAt~
FanfictionAilesi İçin Çalışmak Zorunda Olan Bir Kızın Hikayesine Hayatını Mafyalığa Adamış Bir Adam Girerse Ne Mi Olur?Hepsinin Cevabı Kitabımızda...