Vyber si

1.7K 72 12
                                    

Vzbudil jsem se brzo ráno. Obvykle chodím za Dekuem ale po včerejšku se mi vůbec nechce. Pořád samý All might. Šel jsem se vysprchovat, oblékl jsem se a šel si ven zaběhat.

Vzbudil jsem se ráno kolem čtvrt na devět. Sedl jsem si na postel a rouzkoukal se po pokoji, nikde jsem však neviděl Kacchana. Zvedlnul jsem se tedy z postele a šel se vysprchovat. Potom jsem se vrátil do pokoje kde sem se oblékl do školní uniformy. Zvedl jsem se a vyšel jsem z pokoje a zamíří do Kacchanového pokoje. Zaklepal jsem na Kacchanovi dveře ale ze vnitř se mi nedostala žádna odpoveď, jen jsem si povzdechl a šel si do pokoje pro tašku, kterou jsem si hodil na rameno. Byl jsem už na odchodě.

Zdržel jsem se venku dost dlouho, vrátil jsem se k pokoji až v době kdy běžně odcházím od školy, povšiml jsem si Dekua který už byl na odchodu

Všimnu si Kacchana, který se vrací. Rozběhnu se trochu rychleji za ním"proč si nepřišel za mnou Kacchane?..."špitnu a podívám se mu do očí. Chci ho obejmout ale to si mě od sebe odstrčí.

Odstrčím ho od sebe. "Zavři hubu a vypadni!" seřval jsem ho a probodl pohledem.

Sklopil jsem pohled k zemi"Ale.."nic víc jsem neřekl a udělal jsem tak jak řekl, rozešel jsem se do školy se sklopeným pohledem k zemi.

"Tsk.." odsyknu a vejdu do pokoje. Převleču se do školního ale zapomenu si tašku. Došel jsem do školy pozdě, až ke konci první hodiny, po cestě jsem se loudal a kvůli tomu že jsem furt myslel na něj zničil jsem cestou i odpadkový koš. Došel jsem do třídy a bezeslova jsem se podrážděně posadil do své lavice.

Nenápadně jsem se na něj podíval ale hned jsem vrátil pohled k učiteli Aizawě. Co ho tak mohlo nasrat, že po mě dnes ráno tak vyštěkl? Pomyslím si.

Nasraně bubnuji prsty o desku lavice a absolutně nevnímám co se děje v hodině. Vyvolal mě učitel na otázku akorát jsem po něm nasraně vyštěkl "Jak to mám kurva vědět?!" okamžitě jsem skončil v ředitelně.

Po skončení hodiny jsem zůstal sedět v lavici a hrál si s propiskou. Pořád jsem musel myslet na Kacchana a na to jak je dnes nasraný.

O přestávce jsem se dostal z ředitelny zpět do třídy. Neskutečně mě iritoval ten jeho výraz jak kdyby se nic nestalo. Přišel jsem k němu a probodl ho pohledem. "Co si myslíš že děláš?!!" seřval jsem ho že okamžitě začal vnímat celý zbytek třídy.

Vykulenýma očima jsem se na něj podíval a trochu jsem se na židli posunul o kousek dál."j-já-..."nestihl jsem doříct, že neví co se děje a hned po mě zase vyjel.

"Zavři hubu!!" vyjedu po něm znovu a začne se mi kouřit z pravé ruky, nakloním se k němu přes lavici a zírám na něj vytočeným pohledem.

"P-prosím.."řeknu se slzama v očích a dívám se mu do očí, nikdo se do toho nemíchá protože nechce být s Kacchanem ve zlém.

"Co prosím?!!" vyjedu ještě víc a už mu chci jednu vrazit když v tom mě za rozpálenou ruku chytí Kirishima.

"Nech ho, tady ne.." řekl Kirishima.

Nechal jsem se vytáhnout na chodbu. Povídal jsem si s ním tam chvíli a po chvíli se trochu uklidnil. Když jsme se vraceli do třídy, držel mě kolem krku a já se smál.

Přivřel jsem už oči když v tom ho Kirishima zastavil, trochu jsem úlevně vydechnul. Když se vraceli, smál se. Povzdychnul jsem si a sklopil jsem zrak dolů na lavici.

Už byla poslední hodina, když jsem se dozvěděl zase budeme bojovat okamžitě jsem se příhlasil že budu s Dekuem. Když byla řada na nás povrchně a vytočeně jsem se zasmál a vyběhl po něm.

Absovrboval jsem celou sílu a jen tak tak jsem stihl uskočit před Kacchanem. Proč je tak naštavenej? Přemítlo se mi v hlavě a za tu chvíli co jsem přestal vnímat už mě srazil k zemi.

Okamžitě jsem se otočil a srazil ho k zemi. Opět jsem se otočil směrem k němu, rozběhl se, rozžhavil svou pravou ruku a plnou sílou jsem to do něj napral.

Než jsem se stihnul zvednout schytal jsem to znova ale do břicha, trošku jsem vykašlal krve ale tak aby si toho nikdo nevšimnul. Ztěží jsem se zvednul.

Zasmál jsem se "To máš za to!!" vyštěkl jsem a znovu jsem to do něj napral ještě větší silou.

Nestihnul jsem absorbovat sílu a uskočit, znovu jsem to schytal do břicha ale ještě víc než předtím. Znovu jsem vykašlal krev ale to už šlo vidět. Učitel Aizawa trochu zakřičel na Bakuga že by to už stačilo.

Chvíli ho zařazeně sleduji, pak se ale jen otočím a odejdu.

Iida si toho zároveň s Urarakou všimnou a přiběhnou za mnou, pomůžou mi vstát a projistotu mě odvedou na ošetřovnu.

V šatně se převleču a pomalým krokem jdu na pokoj.

Lida s Urarakou už odešli, mě si jen Recovery girl prohlédne a obváže mi aspoň trochu břicho, já potom odejdu po svých do šatny kde se převleču a pomalu odejdu na pokoj." Co se mu stalo?"špitnu si pro sebe.

Jdu tak pomalu že za chvíli mě Deku dohnal a začal se mě vyptávat

"Kacchane, c-co jsem ti udělal?.."špitnu a zastavím ho na místě, trochu se držím za břicho.

Jen můj [BakuDeku]Kde žijí příběhy. Začni objevovat