Merhaba arkadaşlar. Bu hikaye 2 kitaptan oluşacak. 1.kitap çoğunlukla marichat olcak. 2.kitap ise karışık. Iyi okumalar.
Marinette/Uğur Böceği
"Mucizeni artık ver. Yapacak hiçbirşeyin kalmadı zaten." Dedi hawkmoth. Ben ise Yerde gözleri kapalı olan Kara Kedi'ye bakıyordum. Ağlıyordum."Bunu ödeyeceksin hawkmoth. Yaşadığım yeri sevdiklerimi ailemi benden aldın ama mucizemi asla sana vermeyeceğim. Sen kazanmadın daha! Hala kazanabilirim çünkü mucizem var benim!" Dedim.Evet hayatım eskiden normal rutindeydi. Ama mucize bana verilince değişti ve herşey çok farklı oldu. Ne mi oldu? Hadi gelin geçmişe dönüp hepsini size anlatıyım.
1 yıl önce... 19 Eylül 2018
"Marinette hadi uyan bak okula geç kalacaksın." Annemin sesi ile uyandım. Şu telefonun alarmından bıktım artık. Dıd dıd dıd... "Yetti Be!" Diyerek telefonun alarmını kapatıp yastığa fırlattım.
Bugün okulun ilk günüydü. Yeni okul yılı yeni arkadaşlar belki yeni hayat demektir. Hızlıca hazırlanıp aşağı kata indim ve kahvaltımı yapıp okula doğru gittim.
Adrien
"Baba lütfen yeter artık hep evdeyim çekimden başka dışarı çıktığım yer yok. Lütfen okula gitmeme izin ver! Yeni arkadaşlar edinmek o okul hayatını yasamak istiyorum." Diyerek babamı ikna etmeye çalışıyordum. Annem yanımızdan gittiğinden beri beni dışarıya çıkarmama izin vermiyordu hep evde hapsolmuştum."Her okul açıldığı gün bu konuyu mu konuşacağız? Bende bıktım. Bir şartla gidebilirsin." Dediği anda Küçük çocuklar gibi ellerini çırptı ve ona sarıldım.
"Gerçekten mi teşekkürler baba." Dediğimde devam etti." Koruman olmadan hiçbiryere gitmeyeceksin. Ayrıca günlük programlarına da uyacaksın." Hemen çantamı alıp evden çıktım.
Tam arabaya biniyorken yaşlı bir adam gördüm. Karşıdan karşıya geçmeye çalışıyordu. Ama çok yavaştı bende onun yanına gelip yardım ettim.
"Tesekkur ederim evladım." Diyerek yoluna koyuldu. Bende hemen arabaya binip okula gittim.
Marinette
Sınıfa geldiğimde karşımda Chloe belirdi. Chloe eskiden çocukluk arkadaşımdı ama sonra değişti ve beni rezil etmeye başladı."Marinette Dupaing Cheng. Şimdi en arka sıraya oturuyorsun!" Diyerek sırayı gösterdi."P-peki Chloe seninle uğraşmak istemiyorum gerçektende o yüzden oturacağım." Dediğim anda yanımda Gözlüklü bir kız belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.Kitap Mucizevi Yolculuk(MariChat)
RomanceO siyah maskenin altında kim var acaba? Onun kimliğini öğrendiğimde yine onu eskisi gibi sevebilecek miyim? Hakwmoth ezeli düşmanım. Sevdigim çocuğa zarar verdi Ve Yaşadığım şehri yok etti. Ama ben yine de pes etmedim çünkü bir mucizem vardı. Bir t...